22 Nisan 2007 Pazar

Geç...tikkk...

Haberler…Bingöl. 1 şehit. Eskişehir. Ağlayan anne. “Derdi hep, anne ben şehit olacağım.” 21 yaş. Death of All Romance. Geçtik.

Maganda kurşunu… Kırıkkale. Kız çocuğu. 1 Ölü. 12 Yaş. Çocuklar öldürülmesin/ Şeker de yiyebilsinler…Rastgele kurşun. Geçtik.

Fox Tv. Muhammet. “Büyüyünce insan olacağım.” Seray Sever… Muhammet’in babası…Seray adamı azarlıyor. Neden anlamadım. Muhammet büyüyünce insan olmak istiyor. Ağlıyor. Ana, baba, Muhammet. Biz. İzliyoruz. Fox reyting kazanıyor. İnsan olmak. Seray bağırma adama. Çekemiyorum seni. Muhammet’in gözleri yemyeşil. İnsan olacakmış. Büyüyünce. Reklamlar…Geçtik.

Cumhurbaşkanı Nimet Çubukçu. Erdoğan ile aile dostuymuşlar. Ayrıca iş ilişkileri varmış. Türban meselesi Çankaya’ya çıkarsa bitecekmiş. Tayyör giyiyor ya. Chanel No:5. Bu alakasız. Puppet Show. Bu alakalı. Geçtik.

Şırnak. 1 ölü. 9 yaş. Oyuncak patlamış. Arazide buldukları cismi kurcalayan çocuklar…Booom. Bir parti başkanının arabası zarar görmüş. Vah ki ne vah… Geçtik.

Fırının biri. Adam un çuvallarının üstünde uyumuş. Hamamböcekleri. Tuvalet kapısı açık. Gıda terörü. Ekmeğinizi elletmeyenlerden misiniz? Ben evet. Beyhude, elleyen elliyor. Geçtik.

Nokta dergisi yeni sermayederini arıyor. Geçtik.

Malatya. İsa Mesih uğruna ölen ilk şehit. Geçtik.

Konya. Allah yazılı otobüs biletleri. İlahiyatçılar tepkili: Saygısızlık. İnançsızlar yürüsün. Geçtik.

Sinema. Visconti. Ah sinema olmasa çıldırabilirim. Benim filmlerim olmasa düşerim. Çok fena tökezlerim. Sinema benim yumuşak karnım. Oradan kolayca yara alabilirim.

Nino Rota. Film müzikleri. “Rocco ve Kardeşleri”, “La Dolce Vita”, “Godfather”, “Connie’s Wedding.” Sinema neyse o benim için. Müzik yani.


Ekler:




cabiria e il divo (mambo di cabir.mp3




soundtrack- romeo y julieta clasica.mp3




04 via veneto - il divo(2).mp3





nino rota - fellini - la dolce vita - valzer.mp3



0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons