10 Mart 2007 Cumartesi

INFLUENCESSSS

( you-tube icin birkac gundur uygulanan erısım engelleme kararının ardından yeniden açılması uzerıne yazımı ve vıdeoyu bir daha ekliyorum.)




Herhalde sıteyi bir süredir takip edenler Ezgi ve benim aramdaki farkı da farketmişlerdir.Öncelikle kendisi kadar sık post eklemiyorum ve genellıkle buldugum seylerı acıklama yapmadan sadece sıteye eklıyorum. Çünkü; istiyorum ki arastırmacı ruh gelişsin, güçlensin. Şimdi neden boyle bır açıklama yaptım ? çunku ıcımde kalmıstı ve soylemesem catlardım. Bu nedenle karşınızda influencess.

Herkese İstanbullu güzel gunler dıleklerımle.

Justify Full
Adblock
Adblock
Adblock
Adblock

2 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevgili Linda,
Bu yazıyı siz ekleseniz de mesajım Ezgi'ye, affedin:
Sevgili Ezgi, tabii ki bahsedebilirsin, ne demek, bilakis, çok mutlu olurum. Benden istediğin bilgi, yardım varsa lütfen bildir.
İstanbul'a dair iki güzel kitap adı vereyim:
Birincisi Sula Bozis'in İstanbul Mutfağı (Tarih Vakfı)
diğeri de İlhan Eksen'in Çok Kültürlü İstanbul Mutfağı (Sel Yayınları)
Bana dilediğin zaman mutfaktazen at gmail nokta com adresinden ulaşabilirsin!
Tijen

linda dedi ki...

rıca ederım. sonucta benım ıcın ben o yok. aramızda farklılıklar vardır ama ben -sen ayrımı yoktur bızım ıcın. sevgıler.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons