21 Mart 2007 Çarşamba

Ekinoks Çarpması


eleneksel aşk, çiçek, böcük, “bırak güneş kalbini ışıtsın”, “bu havada da evde mi kalınır”, “saatler ne zaman ileri alınacaktı?” mevsimi 21 Mart günü itibariyle başlamıştır, hayırlı uğurlu olsun efendim. Yeni mevsimle şimdiden pazarlığa tutuştuk, ben isteklerimi birbir sıraladığım bir dilekçeyi arzettim, elinde fosforlu kalemi, olabilitesi yüksek olanlara işaret koymaya başlamıştır sanıyorum. Bunların arasında kişisel çıkarlara yönelik arzular olduğu gibi aynı zamanda bütün insanlığa dair hayaller ve umutlar da var. (gerçekten var!) 21 Mart Bahar Bayramını (Nevruz) hep birlikte çocuklar gibi şen kutladık. (gerçekten kutladık!)

Kişisel dilekler kendime saklı kalsın, vatana millete hayrolsun diye dilediklerimin başında Seyyal Taner’in konser vermesi var. Şu aşağıdaki şarkısını saatlerdir dönüp dönüp dinliyor oluşumun nedeni baharın gelişi olabilir mi bilemiyorum. Sözleri gayetle teslimiyetçi olmasına rağmen melodisinden olsa gerek bana hoş bir iyimserlik veriyor. Bu şarkıyı bir Açıkhava konserinde Seyyal ile bağıra çağıra söylemek geliyor içimden. Fıkır fıkır fıkırdayayım, yerimde duramayayım istiyorum. Seyyal söylesin, biz eşlik edelim, konser alanı alkıştan yıkılsın, Seyyal sahnelere geri dönsün, albüm yapsın istiyorum, yine yeni yeniden eskilerin samimi şarkı sözlerine geri dönelim istiyorum. İstiyorum da istiyorum.

Linda haklı sanırım, beni ekinoks çarptı. Ama sakıncası yok, ben bu minvalde bir çarpılmadan gayetle memnun ve de mesudum. Bu yazının özü/ özeti: Seyyal sahnelere dön lütfen! Seninle eski günlere dönmekten mutlu olacak çok insan tanıyorum, bunlardan biri de benim! Bunun için bekliyorum memnuniyetle hala burada...



sen cok yasa(2).mp3




0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons