4 Mart 2007 Pazar

Evde Sinematek Keyfi

Ah, sevgili okur, ah...Parasızlığın gözü kör olsun. Her ay başı almak istediğin bir albüm ile evin kirası arasındaki amansız mücadelenin galibi bellidir:ev sahibi. "Bir başka bahara..." der, acını bağrına gömer, Youtube'da, MP3 indirme programlarında(ne kadar ayıp!), Myspace sayfalarında teselli ararsın. Sinemaya gitmek istersin, daha ayın başı olduğundan ileride alacağın iki kilo kabak için paran kalmayacağı düşüncesiyle vazgeçersin.(bazen de şeytan dürter tabi, 1 kuruşun hesabını yaparken ehhh, yeter gayrı bu aşkın ızdırabı deyip...)

Emrah filmlerinden daha acıklı giriş paragrafından sonra sadede geliyorum: Şu aralar yeni alışkanlığımız Google Video'dan film izlemek.(çoğul şahıs kullandım zira Linda'yla altını üstüne getiriyoruz Google'ın bu fakirsever hizmetinin.) Dün Linda "Death of A President" filmini bulmuş, bu film IF! İstanbul Bağımsız Film Festivali'nde izlemek isteyip de gidemediğim bir filmdi. Daha önce linkini paylaştığım "Earthlings" filmi de festival programında yer alıyordu. Ben de biraz kurcaladım Google Video sayfasını, kurcalayış o kurcalayış...İşin içinden çıkamıyorum şimdi, biri beni kurtarsın bu muhteşem şeyden! Charlie Chaplin filmlerinden eski klasik Hollywood müzikallerine, Kemal Sunal Filmleri'nden tuhaf animelere kadar bir zengin maden yatağı bulmuşuz da haberimiz yokmuş. Durum vahim yani anlayacağınız...

Böyle ara ara hazinemizi sizinle paylaşabiliriz. Google Video, fakir zamanlarımızın harkulade eğlentisi, muhteşem icat, anne kucağı kadar sıcak film arşivim-abartmayalım Ezgi hanım-. Ulu Manitu, Lewis Milestone'un "A Walk In The Sun" filmi var, daha ne olsun! Yeni oyuncağımız Google Video sayesinde bir süreliğine para biriktirmek çok daha kolay olacak, sinemada film izlemenin yerini tutmasa da eski filmlerin yer alması nedeniyle baş köşeye buyur ettik.

Life of Ghandi

A Walk In The Sun

It's A Wonderful Life

Death of A President

1 yorum:

linda dedi ki...

hayır yanı her sey ıyı guzelde. tam projenın sonlandırma asamasında mı boyle seyler kesfedılır yaaaa.... ühüüüüüüüü aglamak ıstıyorum yaaaaaaa. ya pekı ben elımde bu kadar guzel bır ınternet baglantısı varken son ana kadar farkedemedım bu olayı yaaaaaa........

aglamak ıstıyorum ama . olmazkıııııııııı. dımı ezgı??

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons