3 Aralık 2006 Pazar

Your Ghost, Maç Tahmini ve Nezle...



Sanırım nezle oldum, gönlüm GS'den yana ama gene de Fener 2-1 alır bu maçı diyorum, Your Ghost bana birini hatırlatıyor, hep sıkıntılı detaylardan mı bahsedeceğiz bre diyorum.







Maç sonu eki: Maçın son bitiş düdüğüyle ne kadar Fenerli arkadaşım varsa başıma üşüştü. Ben de itinayla 18 Kasım tarihini hatırlattım. Sinir oldular. Skor tahminim tuttu, bir dahakine loto veya toto oynayarak bu önsezi gücümü değerlendireceğim. Bu arada dün Saraçoğlu'na dikilen mumlar işe yaradı gerçekten.:) Neymiş o diye soranlar için açıklama: Efenim, Fenerbahçe taraftarı Cumartesi günü stadın önündeki duvarlara mumlar dikip dua ediyordu galibiyet için. Saraçoğlu türbesi yani bir nevi.:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons