5 Aralık 2006 Salı

Uyku Manzaraları


Soldan Sağa: Koca ağzını açmış böööeğğ diye esneyen Felicita, Tavşan uykusuyla Cancan, Burnunu dikmiş uyuyan Kedi Jr ve son olarak en çok hakkında şikayet duyduğum ama masum masum uyuklayan Beter...

Karede bir tek eksik var: ben. Şu günlerde beni arayanlar bu mesajla karşılacaklar: Aradığınız Ezgu eğitim hayatına bitmek tükenmek bilmez hapşırıkları nedeniyle 1 hafta ara vermiştir, bir süre daha İstanbul'un nemli havasında şifa arayacaktır. Hastalığı Eskişehir-İstanbul geçişlerinde sıkça vuku bulan soğuk algınlığı'dır ve adım adım grip denen canavara doğru ilerlemektedir. Yıkılmadım ayaktayım diyemiyorum çünkü sanırım fena yere serdi beni bu sefer. Siz kendinize dikkat edin, hastalık kapıyı çalmasın.

Not: Çınlayan kulaklarım durumun vehametine rağmen "Dolapdere Big Gang" adlı grubu keşfetti, etniklik arayışını sürdüren müzikal iştahımıza iyi gelen gruplardan biri olacağa benzer, 8 Aralık'ta Balans'ta performans sergileyecekler ama bilet fiyatı bana pahalı geldiğinden(30 Lira) gidip dinlemeyi çok istediğim halde sadece aktarmakla yetiniyorum. Umarım D.B.G uygun fiyatlı etkinliklerde festivallerde sahne alacak kadar bizim mahallenin çocuğudur.:)

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons