25 Aralık 2006 Pazartesi

İlk Kar Manzaraları...


Mevsimin ilk karı dün gece yağdı, ince bir tabaka halinde yolu kapladı ama bu hali son derece tehlikeli, üzerinde kıtır kıtır yürünecek bir kar değil bu. Yer yer buza dönüşmüş şakacı bir kar, dalgınları uyandırmak için kötü eşek şakaları yapıp ayaklarını kaydırabilecek formda henüz daha. İstanbul'a 48 saat kaldı, artık Berbat'ı hazırlamak, alınacak CD ve kitapları toplamaya başlamak zamanı. Yaklaşık bir 10 gün kadar Eskişehir'in kapısına "Kapalıyız" yazısını asıp "evime", Yeditepe'ye kaçacağım. Ondandır, Brett'in yeni mahsülü "Back To You" ya takıldım dün akşamdan beri. Dinlemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz, eminim bir kadeh sıcak tarçınlı şarap etkisi yapacak üzerinizde...

Bir yandan dinleyip bir yandan "İlk Kar Manzaraları" na göz atabilirsiniz.




2 yorum:

Grab.log dedi ki...

Eskisehirin yeni rengini cok guzel aksettirmissin Ezgicim.Bi yesil olmus bi kirmizi:)

Ben gri bilirdim??


sevgiler
inci - linda

Ezgi dedi ki...

İnci, seni yeniden görmek ne güzel! (okumak mı desyedim?:)

Sen bıraktığında griydi ama şimdiki rengi paslı demir rengi, her taraf inşaat dolu, beton grisiyle pas rengi karışımı birşey. Arada yeşil şemsiyeli biri gördüğümde kaçırmıyorum ben de işte!

Lindacım, sana verdiğim sözü nihayet tutuyorum şekerim, Ahmet'le gelecek...Süprüüüüz...Anladın gerçi ya neyse...:)

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons