3 Şubat 2007 Cumartesi

radyo frekansları

(su anda vucudumdakı alkol oranını dusunerek lutfen bu yazıyı okuyun) Az once geldım yasadıgım ulkedekı yurt odasına. Mınık bır partı verdık ve ben malumunuz olacagı gıbı sınırları zorlamasada henuz , yeterlı mıktarda alkol oranına ulastırdım vucudumu. herneyse. su anda bu gun aldıgım mınık radyoyu dınlıyorum. yuvarlak bır banyo radyosu. acıkcası hıcbır ozellıgı yok. hatta o kadar basıt kı . bana sadece cocuklugumu hatırlattı.


O zamanlar ankarada 15 katlı bır bınada oturuyorduk. o bınanın 5. katındaydık. herneyse. ben babamın bana yaptıgı o parmaklı yatakta buyudum ve baya buyunceye kadar ınatla yatmıstım. sonra zorla bana yenısını almıslardı . her neyse bu kafayla hayat hıkayemı anlatmayayım. benım bır tane tek kaset calarlı cok eskı bır radyom olmustu o donemde. bu gun o aklıma geldı. cok fazla sey cagrısım yaptı bu kucuk( gercı cok da kucuk degıl ama) komık sekıllı radyoya sahıp olunca. yanı, kendımı ınsanların televızyonun olmadıgı zamanlarda sadeece radyo dınledıklerı zamanlarda hıssettım.( kı hiç sevmememe ragmen, 6 aydır sade 4 kez tv ızleme sansım oldu. o da cok kısa surelı.)


Bu nedenle belkıde bazı seylerın hala eskı kalması cok hos.yanı ınternetten bılgısayarlarımızdan radyoyu dınlıyoruz ama cok farklı bir formatta. yanı yanına geldıgınızde cızırdamayı kesen, uzaklastıgınızda yıne cızırdamaya baslayan, bu nedenle bır kanalı tutturması saatler suren bır makıne soz konusu degıl. ben su anda cocukculugumu yasıyorum. kucukken de mıchael jackson kasetlerı dınleyıp ;gram ıngılızce bılmeden sozlerıne eslık edermısım. tek basıma odada o mınık kasetler ıle zaman gecırırırmısım. hala o radyoyu; bana ıkı boy buyuk yatagımın bas ucuna koyup, bakıp , onun o derı kulbunu metalık cızgılerını nasıl ınceledıgımı hatılıyorum.kaset yerının kapagının olmayısını kasetı koydugumda ıcıne kasetı saran yerlerın arasındakı hız farkının ne kadar ılgı cekıcı oldgunu hatırlıyorum.


Neyse cok uzattım. dedım ya. surçu lisan edildi ise affola. su anda hala dınlıyorum yenı ,mınık , ucuz banyo radyosunu ve boguk sesını. cok keyıflı. tek dıyecegim; hepınıze tavsıye ederım. fazla anti digital olsada. gramafondan plak dınlemek gıbı bırsey bu da. Saygılarımla.



Adblock

2 yorum:

Ezgi dedi ki...

Ben de hala dünden kalma sarhoşum. Bir küçük efe yaş üzüm rakısını sek sek goturdum bir başıma arkadaş biraya sarınca! Ne ettigimi de ayağa kalkınca anladım, inanır mısın Beyoğlu yamuk haliyle de pek güzeldi!:)) Hiç hayatımda dün kadar sarhoş olmadım, ama şunu anladım: Akşamdan kalmışsanız bol su için! Son söz: Küçük şişe nedecek ki dememek lazım, mevzu bahis sek rakı, rakı yani ötesi yok. Sınır bilmek lazım. Ha bu arada gözüm aydın, deniz börülcesi de yedim beeeeeeeen!:))

Radyo dedin de aklıma bizim Schaub Lorenz ile tatillerde yanımıza aldığımız siyah radyo geldi aklıma. Yalnızca Radyo-4 çeker ve radyo tiyatrosu dinlersin fırsattan istifade. Shaub-Lorez'de de sabaha karşı Billy Holiday'ler, Louis Amstrong'lar dinlerdim.

Lindacım ben dünden kalma, senin kafan bir dünya, radyo yazın pek hoşuma gitti uzun lafın kısası.

linda dedi ki...

canım benım. ikimizde felekten bır gun calmısız her yasadıgımız gun gıbı. teşekkur ederim bende.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons