13 Şubat 2007 Salı

Choose Life.../Seç...Hayatı Seç...





hayatı seç. mesleğini seç. kariyerini seç. kocaman siktirici bir televizyon seç, otomatik çamaşır makinesini seç. arabanı, cd çalarını ve elektrikli ev aletlerini seç. sağlığını seç, düşük kollestrolü ve dişlerine ilk günkü gibi bakmayı seç. pembe panjurlu bi ev seç. arkadaşlarını dikkatli seç. iyi bir tatili ve bavulu akıllıca doldurmayı seç. en güzel sıçtığımın fabrikasında üretilmiş en güzel sıçtığımın elbiselerini seç. dini ve dua ederken en bok olduğumuzu düşünmeyi seç. o salak televizyonun karşısıda oturup o salak programları seyrederken tıkınmayı seç. sonunda da sefil bi evde yalnız başına geberip giderken, yerini senin yerine geçmek için seni kandıran bencil ibnelere bırakmayı seç. çürüyüp* gitmeyi ve yetiştirdiğin gerzek veletlere rezil olacak biçimde kendi altına etmeyi seç.* seç. hayatı seç.(Trainspotting filminden)



3 yorum:

hacı muhittin dedi ki...

nerden karşıma çıktı hatırlamıyorum bu blog ama beğendim... istanbul
ile ilgili yazılar için sizi tebrik ederim :)
sanırım evcil hayvanlarla ilgili bir web sayfasından link vardı,
hatırlamıyorum...
selametle efendim...
etkineryan

Ezgi dedi ki...

Teşekkür ediyorum, beğendiğinize sevindim.

linda dedi ki...

aaaaa super. uzun zamandır adıgımız ılk yorum yazısı degılmı ezgıcım. bende cok cok tesekkur etmek ısterım. saygılar

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons