18 Kasım 2006 Cumartesi

Gökkuşağı'nın Üzerinde Bir Yerlerde Bir Yabancı Şanson Dinler...

Daha önce Cirque Du Soleil'in Varekai adlı gösterisinin soundtrack'inden bahsetmiştim. Bu gösteriyi günün birinde canlı izlemek hayaller listesine çoktan girdi ama şimdilik VCD'si ile idare ediyoruz.



Bu rengarenk cümbüşü siz Alternatif-İstanbul okuyucularına da öneririz.






Cuma gecesi yarım şişe Merlot'u devirdikten sonra Cumartesi günü kendi uyku rekorumu kırdım(daha önceden bahsetmişimdir, uykusuzluk sorunum var idi...idi diyebilir miyim acaba artık?) ve gözümü saat 9'u 22 geçe "Somewhere Over The Rainbow dinlemeliyim" diyerek açtım. Malumunuz bu şarkı pekçok filme eşlik etmiş olup muhtelif şarkıcı ve gruplarca kavırlanmıştır, ancak benim en sevdiğim versiyonları sırasıyla Louis Amstrong, Ray Charles, Eva Cassidy, Isreal Kamakawiwo'ole (sayfaya da eklediğim bu versiyonunda çok güzel bir kombinasyon süprizi var siz dinleyicilere, bakalım farkedecek misiniz?) ve Eric Clapton yorumlarıdır(hele de sonuncusu konser kaydı olursa tadından yenmez...)





Öğleden sonra listemdeki şansonları döktüm ortaya, La Boheme, L'etranger, La Vie En Rose, La Foule, Ne Me Quite Pas, La Chanson de Prévert vs.







Ola bre, pek yakıştı meretler Kasım'a...Kasım benim ayım demiş miydim?





Kalan yarım şişeye "Çarşamba'yı Sel Aldı, Ordu'nun Dereleri, Yarim İstanbul'u Mesken mi Tuttun, Beyaz Giyme Toz Olur, Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme..." eşlik eder bu gece de...




Hayır, melankolik değilim, aksine şu söylenene inanıyorum: "...somewhere over the rainbow, skies are blue, /and the dreams that you dare to dream, /really do come true."






Maç Eki: Haftalarca sizi Saraçoğlu'na gömeceğiz diye yırtınan sevgili Cihan başta olmak üzre yakındaki ve uzaktaki bütün Fenerbahçeli arkadaşlarıma en siyahından beyazından sevgilerimi gönderiyorum... Hatırlarlar, bir lafım vardı: "Beşiktaş'ın ölüsü size yeter..." demiştim. Tarih bir kez daha beni haklı çıkardı, iddiaya girerken destekli atınız. Beşiktaş formsuz, Beşiktaş ölü, Beşiktaş ligden kopmuş...Ama Fenerbahçe kadrosu ne kadar değişirse değişsin yapamıyor, olmuyor, yenemiyor... Bütün tanıdığım Fenerbahçeliler için en sevdiğimiz sloganımızı yollamak istiyorum (tanıdıklarıma çünkü bilirim ki onlar centilmen Fenerbahçelilerdendirler) "Bazen hüzün bazen senlik/Bazen Konya, bazen Pendik..."
Sevgili Fenerbahçe, iyi ki varsın...Nice 100. yıllara, hep birlikte...:)



Pek Güldüm Eki: Alternatif-İstanbul'a ulaşırken kullanılan anahtar sözcük grubu: "istanbul gece hatunlar" Bu sözcükleri girerek siteye ulaşan ziyaretçi "Kings of The Convenience" yazım ile karşılaştı, sabah sabah pek eğlendim bununla...

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons