30 Kasım 2006 Perşembe

Dost...


Sevdiğinize verebileceğiniz en güzel hediye kendi el emeğinizle yaptığınızdır. Hele de bu el emeği göz nuru çok eski ve çok özel bir arkadaş tarafından hediye edilmişse değeri sözcüklerle ifade edilemez.

Lise sıralarında başlayan dostluğumuzu yıllar geçtikçe yıllandıran Nihal'e ithaftır bu yazı...Yaşamı birlikte paylaştığım ve asla hayatından çıkmasını istemediğim insanlardan biri olan Kermit'e, bana yapmış olduğun bu harika kolye öyle değerli ki benim için...

Bugün elime bir kağıt tutuşturdular. Hatalarımı yazacakmışım, bu hataları ne kadar sıklıkla tekrarlıyorsam alışkanlık oluyormuş. Ortalara bir yere seninle artık ne kadar az görüşebildiğimizi yazabileceğim en küçük harflerle yazdım. Bunun bahanesi yok, aradaki mesafe masallarına seni inandırmak bir yana dursun, kendimi bile inandıramıyorum.

Bu hafta İstanbul'dayım, ilk yapacağım iş seni aramak ve kolyemi takıp yanına gelmek olacak. Ondan sonrası İstanbul kazan, biz iki kepçe. Gene gözümden yaş gelinceye kadar gülmeye öyle ihtiyacım var ki... Ha, unutmadan söyleyeyim senden 3 sene önce okumak için aldığım kitabın kapağını dahi açamadım, su perilerinin efsanelerine bile vakit ayıramayacak kadar büyüdüm sanırım-kendime itiraf edemesem de...- Pazar gününü bana ayır çatlak Kermit, Your Peggy is coming...:)



4 yorum:

linda dedi ki...

offf nooluyor bu blogger yıen sacmalamaua vbasladı yaaa

Ezgi dedi ki...

Ehe, bloggerla kafayı bozmuş olsa da bir dost daha...:)

Bak beni ayartma bayan, taşınırız yoksa.:))

linda dedi ki...

yavrucuuummmmm benim aslında cok guzel bir metnim vardı ama. bublogger beni sinir etti ve kabul etmedi yazdıklarımı ve error verdı. nasıl oldu nooldu anlayamadım :D baksana yazdıklarımda bıle hatalar var. sankı sarhosmuyum neyım yazarken. yanı sankı oyle gıbı dımı. harfler kaymıs falan ehehehehehehe......

canım benım ıstanbulda bol keyıflı anlar. kermıt ve pıggy bırbırınden asla ayrı olmamalıdır her seye ragmen bılırsın opuyorum.

kıskanmıyorum dersem de yalan soylemıs olurum. neyse. bu arada bende betaya gectım haberın olsun. ehe. sorucak cok sorum var sana.

ıstanbuldan zaman bulursan tabı. opuyorum senıııı... piggym benimmmmmm

linda dedi ki...

bu arada sımdı farkettım. tasınma mevzuuusuna. acılen bırcozum bulunmak zorundadır. belırtırım. yenı bıryer kıralasak dıyorum. neyse host parası verelım yaaaaa..... linda..... sarhos falan degılım belırtırım.....

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons