9 Ağustos 2007 Perşembe

Tek Rakibim Tarık Akan/ Evim Olur musun?-İstanbul

Efenim, 2 ay kadar önce arkadaşımız Ahmet, fotoğrafta gördüğünüz has be has tekir, sürmeli gözlü yakışıklıyı yol kenarında ruhunu teslim etmek üzereyken buldu ve korumaya aldı. İlk görüntülerini görme olanağı yakalayan biz şanslı kullar şimdiki hali ile arasındaki farka hayret etmiyor değiliz. (ıslak sıçan yavrusuna benziyordu ve kulakları kocamandı). Ahmet abisi güzelce baktı ve büyüttü. Ancak koşulları gereği bu bebeğe yeni bir ev araması gerekiyor. Hayatınızı bu yeşil gözlü, Tarık Akan'dan bile yakışıklı oğlanla geçirmek isterseniz dilekçelerinizi sonerahmet@yahoo.com adresine iletebilirsiniz. Ama lütfen ömür boyu dostu olacaksanız bu işe kalkışın ve size alışan dostlarınızı asla terketmeyin.


Not: Bu ilanla birlikle Alternatif-İstanbul'a yeni bir kategori ekliyoruz. Evim Olur musun? bölümünde ev arayan kedi ve köpeklerin ilanlarına yer vereceğiz. Yavru, sakat ve hasta kedi ve köpekler Alternatif-İstanbul'dan öncelikli ve torpillidir, bilginize. Etrafınızda zor durumda olan ve arayan hayvanlar var ise fotoğrafıyla birlikte özelliklerini, hangi şehirde bulunduğunu ve iletişim bilgilerinizi iletirseniz yayınlarız. ezgiaktastr@gmail.com ve lindanihan@gmail.com adreslerinden birine ilanlarınızı gönderebilirsiniz.

3 yorum:

Ozan E. dedi ki...

Ufaklık gerçekten çok yakışıklıymış.

Evim olur musun etkiti harika bir fikir.

Ben de blog' a bu ilanların oldugu bir ayrı sayfa açıyorum.

Umarım bir işe yarar.
Kutlarım.

Ezgi dedi ki...

Şansları Ahu kadar açık olur dilerim.

Şimdi Ahu diyince akla öteki dellenik Ahu gelebilir, değil efenim, Ozan Bey'in yeni sevgilisi Kedi Ahu hanımefendi.

NaKHaR dedi ki...

benim de sokaktan alıp beslediğim büyüttüğüm bir kedim vardı picasso.... teras katta oturuyor olmanın verdiği rehavetle camı açık bıraktım ve bir iki üç kere çıkıp eski hayatını hatırladı ve gitti döndüğünde de ben istemedim... çünkü her döndüğünde en başa sarıyorduk... tuvalet alışkanlığı, yemek alışkanlığı vs vs vs... yorulmuştum..

kısaca o da bu mavişin ela gözlüsü ve sarmalıydı ama kulak aynı

bak: gaykedi'yi aldattım başlıklı yazı...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons