2 Ağustos 2007 Perşembe

EV ARIYORUZ !

Cihangir'de yaşayan ve kardeşlerinden birini (çok sert olacak ama) arabanın çiğnemesi üzerine kaybeden iki dişi yavru kediye ev arıyoruz. Kediler şu anda Cihangirdeler ve sokakta yasamaktalar. Her gün bir bayan kedilere su ve biraz yiyecek veriyormus. İkı yavrununda kendilerine sevgiyle davranıp bakımlarını üstlenecek kişilere ihtiyacları var. Kediler sokakta yaşadığı için diğer yavrularında arabalar tarafından ezilmeleri yada Cihangirdeki sokak kopekleri tarafından zarar görmeleri an meselesi.



İlgilenen kişiler lütfen aşağıdaki mail adresinden Nuray hanımla iletişime geçsinler veya bana maıl atsınlar.İlginiz için şimdiden çok çok teşekkürler.



Nuray Arar ... n_arar@yahoo.com

Linda ... lindanihan@gmail.com


8 yorum:

Ezgi dedi ki...

Tatlıcım, ben bu veletleri mail gruplarıma da geçtim.

Bu arabalar konusunda ne yapmak lazım bilmiyorum. Ara sokakta jet pilotu ruhlarını tatmin ediyorlar. ocuk, hayvan, ,insan kalmış tekerlerinin altında, umurlarında değil.

Umarım bunların şansı bol olur.

linda dedi ki...

vayyy, cok sagol be yavrucum. nasıl da guzeller dımı. yaa ıste tabı bır suru var onlar gıbı ve bu sorunlar herhalde bıraz zor bıtıcek boyle ev arayanlar cok olucak yanı. tesekkur ederım ılgıne. optumm :)

hacı muhittin dedi ki...

www.miyavlar.com ya da www.kedigen.com'da her türlü kedi alımı-satımı-takas ve yedek parça hizmetlerini bulabilrsiniz...

Ozan E. dedi ki...

Aawwwwwwwwwwwwwwwww..!
Şunlara bak!!!! Erkek olsalardı Ahu' ya beşik kertmesi yapalım derdim ama ikisi de kızmış. :P

Ezgi dedi ki...

Ozan Ahu zaten homoseksüel bir dişi yavrumuz diil mi?:))

Hemen gönderelim sana, geçen gün yavru kedi bakmayı özlemişim diyodun.

Ozan E. dedi ki...

Homoseksüelite ile bozdun.
Cinsel yönelimi henüz belli değil, her ihtimalde senin yetiştirdiğin bir eş almam ona aha-aha-aha!! *HUH*

Ezgi dedi ki...

Benimle ne alakası var bu bebelerin. madem alıcı diilsin, çekil kardeşim, dükkanın önünü kapama...

di mi linda?

linda dedi ki...

ya kardeşım bende sandımkı ınsanlar kedıler ıle ılgılı brseyler dıyorlar. sızde boyle yok ahu yok bılmem bırsey... hayır ne umdum ne buldum :)
ama cok reytıng almıs gıbı gorunuyor yazı bu nedenle tesekkurmu edıyım mı ne dıyım bılmıyorum.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons