5 Ağustos 2007 Pazar

Kitapblog/ Günlerin Kitabı

Image Hosted by ImageShack.us

Mum Işığında Roll Dergisi, Eskişehir, 2006


Bugün güne beni çok sevindiren bir e-posta ile başladım. Üç ay önce, baharı karşılamaya hazırlandığım bir günde Mayıs’ı eve buyur etmiş, çay ikram edip karşıma oturtmuştum. Predrag Matyejeviç’in Akdeniz Kitabı’ndan, hıdrellezden, hayallerden, hayal kırıklıklarından, çocukluktan, aşktan ve şarkılardan dem vurmuş, kağıtlara dileklerimizi yazıp bir an önce gerçekleşmelerini gönülden dilemiştik. Sonra mayısla ettiğim sohbeti Alternatif-İstanbul ile paylaşmıştım.

Gelelim beni mutlu eden habere: Sevgili Uğur Selam, Kitapblog adlı sitede Mayıs Sohbeti/ Akdeniz’in Kitabı başlıklı bu yazıma yer verdiğini belirtiyordu e-postasında. Hemen ilgili bağlantıyı tıklayıp Kitapblog’u açtığımda eksikliğini hep duyduğum zengin içerikli ve yalnızca kitaplarla ilgili yorumlara ve tanıtımlara ayrılmış güzel bir Türkçe kaynakla karşılaştım. Kitapblog’un gelişimi için gereksinim duyduğu okuyucu desteğine en kısa zamanda ulaşacağını düşünüyorum. Bu güzel oluşuma siz de destek vermek isterseniz öykü, deneme, kitap eleştiri ve tanıtımlarınızı bu form yardımıyla site yönetimine kolaylıkla iletebilirsiniz.

Güne kitapla başladık madem ki, kitapla devam edelim. Enya söylesin: Book of Days.



3 yorum:

Uğur SELAM dedi ki...

merhaba,

hakkımızda yazdığınız yazı için çok teşekkür ederim... kitapblog.org'u bizden iyi tanımlamışsınız...

Yardımlarınız, yorumlarınız ve samimiyetiniz için teşekkürler.

Yanımızda bize destek veren insanları, dostları görmek çok güzel :)

Sağlıcakla kalın...

linda dedi ki...

ben bu sahneyı bır yerden hatırlıyorum ama :) mesela ısıgııı... o kucuk pembe lambayı.guzel olmus ezgiii.

Ezgi dedi ki...

:))

Evet, Kadıköy İskelesi'nden 2 liraya aldığımız küçük ama ışığı bol fonksiyonel kitap lambam. Diğer ruh eşi sende.

Küçük Pembe Lambamın adı Piksar Hanım.

Linda, onu bırak da karanlıkta pek belli olmasa da evimin manzarası nasıl? Çok özleyeceğim Eskişehir'deki evimi...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons