5 Ağustos 2007 Pazar

Bil Bakalım Ne Çıkacak?

Siteye ulaşmada kullanılan anahtar sözcüklerin listesini çıkardım. Sevgili arkadaşlarımızın gugılladıkları birbirinden ilginç sorulara naçizane cevap vererek meraklarını gidermek istedim.

1. Yay kızları nasıl sevilir? Canım kardeşim, yanıtımı okur da ablacığını dinlersen bu sevdadan tez zamanda cayarsın. Yay kızı sevilecek en son kız türüdür, deli misin? Git kendine başak kızı bul, ne bileyim yengeç kızı bul, hiçbirini bulamazsan balık kızı bul, hayatını yaşa! Ama yok ben bir yay kızına tutuldum, ille de yay, vallahi de yay, billahi de yay dersen önümüzdeki yıllarda yakın çevrenden şu sözü duymaya alış: Allahtan belanı istesen ancak bu kadar olurdu! Bu yay kızı denen tür öyle müsibettir ki yanlarında yarım saat kalsan sinirlerin laçka olur. Bir kere burnunu her şeye sokar. Yolda yürürken hiç tanımadığı bir kişiye üzerindekini nereden aldığını sorabilir. Bunu öyle lakayit bir tavırla yapar ki karşısındaki “vah vaaah, tımarhaneden kaçmış herhalde, uzak duriim bundan, söyliyim de gitsin.” diye düşünür. Salak ve patavatsız olduğundan Perşembe pazarında 10 liraya aynısını bulabileceğini iddia edip sinir zıplatır. Hep pot kırar bu, farz-ı misal ilk tanıştığı kişiye “Allahım Oflu’yu yarattın madem, bana ne lüzum vardı?” diyen şeytanlı fıkrayı anlatır, adam Oflu çıkar. Ukala ve çenesi düşüktür, sürekli dır dır laf yetiştirir herşeye. Söylenecek bir şey bulamazsa kendine sarar, yakınır, yakınır, yakınır. Ayrıca felsefe yapmaya bayılır, yolda öylesine yürürken kadınların neden topuklu ayakkabı giymeyi sevdiğinden girer, bastırılmışlıklardan çıkar. Kendisi topukların üzerinde adam gibi yürüyemeyecek kadar sakar ve beceriksiz olduğu için kıskançlığını topuklu ayakkabı giyen kadınları akıllarını kullanmayıp sırf dış görünüşleriyle varolmakla suçlayarak örtbas etmeye çalışır. Sıkılgandır, elini omzuna atmaya kalksan öfler püfler, 3 metre uzağına geçer. Özgürlük diye yafta bulur buna da, ağzından en sık duyacağın laf: “Kişisel alanımı kısıtlama” dır. Aldat gitsin, hak eder. Kadın dediğin azıcık kadın gibi olur, ne öyle soğuk nevale. Bir de bu avanaklar öyle gururludurlar ki aldattığına aldatacağına pişman ederler adamı, öyle evimin erkeğinin elinin kiridir, erkektir yapar demez, çeker giderler. Fingirdekler, n'olcek. Üç gün sonra da yeniden kendilerine gelirler, yüzlerinde güller açar. Ama sen inanma, içten içe savaş halindedirler kendileriyle. Ne işin var kendini Amazon sanan kadınla yahu? Ayrıca dağınıktırlar bunlar, sizi masada unutup çeker giderler, animallah sap gibi kalakalırsınız. Es kaza bunu evlenmeye ikna ettiniz diyelim, tutturur beyaz gelinlik giymem de giymem diye. E ne giyeceksin? Kendi düğününe alelade beyaz bir elbiseyle gider, her halta laf eder, köy düğünü de köy düğünü diye tutturur ama elalemin düğününde surat asar oturur, kalkıp da iki göbek atmaz. Bunların bazı türleri rakı falan içer, şeytan kulağına kurşun. Oburdurlar. Sen gel beni dinle, ben bunlardan biriyle 23 senedir yaşıyorum, anlattıklarımın hepsi deneyim. Başta da belirttiğim gibi canım kardeşim, yay kızından insana sevgili olmaz, yakma kendini bile bile.

2. Kızlar nasıl yatağa atılır? Pek sayın arkadaşım, cevabımı okumadan önce bütün kibirinden ve gururundan arınmanı rica ederim. Sorunun cevabına gelince, üzgünüm ama kimin kimi yatağa attığı/atacağı tartışılır. Yani bir hatun senin tabirinle "yatağa atılmak" istemiyorsa bütün çabaların boşa gidecektir. Kızlar istemedikçe tabiri caizse avucunu yalarsın. Soruna cevap alamayışının bir nedeni de yanlış soru sormandır. Doğrusu "bir erkeği yatağa atmak isteyen kızı nereden bulurum" olmalı. Çok afedersin ama Gugıl ne zamandan beri sizlerin deyimiyle "kız düşürme" aracı olarak kullanılmaya başlandı? Arama motorlarından medet umarak emelinde başarılı olursan bana yaz, sırf bu nedenle sosyoloji okuyup senin üzerinde araştırma yapacağım.

3. Dul kadın yatağa nasıl atılır? Dul kelime anlamıyla eşinden boşanmış veya eşi ölmüş kişi anlamına gelmektedir. Günlük kullanımda ise dul fantezisi olduğu gerçeği hepimizin malumu. Bunun devamı dul kadınların mahallede potansiyel fahişe damgası yemesine , bizzat kendi hemcinslerince aşağılanmalarına kadar uzanıyor.

4. Telefonla gelen dul kadın: Gugıl aracılığıyla aratılan bir başka anahtar sözcük. Tembel işi. Armut piş, ağzıma düş. Dul olacak, bir telefonla gelecek. "Alice Harikalar Diyarında" ile "Oz Büyücüsü" kitaplarını öneriyorum.

5. Susan George tecavüz videosu: Bu eleştiri kendime. İzlediğim bir film ile ilgili yazı yazarken kendimce önemli bulduğum her ayrıntıya değiniyorum. "Straw Dogs" ile ilgili yazımda tecavüz sahnesinin sinema literatürüne geçtiğini belirtmiştim. Halbuki unutmuşum, tecavüz sahneleriyle kendinden geçenlerle dolu bir memlekette yaşıyoruz. Bu video bu sitede bulunmamaktadır, teorik olarak anlatılmıştır. İşinize yaramaz.

6. Popodan iğne olurken video: Bunu anladıysam eli ağır hemşirelerin eline düşeyim. Bir sebebi vardır elbet aratılmasının.

Evet biliyorum, bu metnin içinden de çok ekmek yiyeceksiniz. Ama belki sayesinde CTRL+W'ye ilk on saniye içinde basar, sitenin karasularınızdan derhal çıkmasını sağlarsınız.

11 yorum:

Ozan E. dedi ki...

Bunları yayınlaman gerektiğini söylemiştim. Hahaha harika!

Ezgi dedi ki...

Peki şuna ne dersin? "Filiz Akın Sevişiyor"

Bazı internet ağlarının filtrelerine takılıyormuş Alt-İst, tevekkeli değil.:)

NaKHaR dedi ki...

yay kızı nasıl sevilir sorusuna yanıtım; yay kızı seni severse sevebilirsin.. yoksa hikaye... bi yay kızı sevgilim olmuştu olduğumdan genç yaşlarda... ve ağustos sıcağı dedikleri bir zamanda kız kazak giymişti evdekiler zin veriyormuş haspam defol... sinema tutkumu aşılamak istedim olmadı bir hafta bile sürmeen iki üç gün içinde kızın yüzüne bile bakmadım, sonra okuldan ayrıldı...

ayrıca bizim erkek demeye dilimin varmadığı eril insancıklar ne çok yataa atma meraklısı bir milletmiş böyle... gerçi seninkiler bizim nlogalara gelenlere göre çok daha usturuplu :) millet pedofili mi ararsın, hayvan müptelası mı hepsi gelmiş ahmak taifesinin :(... boşver bacım geçerrrr :)

bu arada bloguna ayda yılda bir torum yapma durumunda kalsam da A'dan Z'ye bir çok yazını okudum canım sanma ki yalnızsın...

küçük bir öneri her yazıya bir resim iliştirebilirsen okumak daha kolay olabilir uzun yazıları... benim için olmasada diğer okuyucular sıkılabilir nitekim okumayı pek sevmeyen bir milletiz :)

Ezgi dedi ki...

Kesinlikle haklısın Nakhar, yay kızı ancak seni severse sevebilirsin. Bunların bir gıcık huyu da kadınlığın şanı olan(!) işveden cilveden entrikadan nasiplerini zerre kadar almamış olmalarıdır ki eğer sizin münasebet teklifinize hayır dedi mi hayırdır. Dikkafalı uyuzlar, sinirlendim bak şimdi. Birşeyi ancak öğrenmek istiyorlarsa öğrenirler. Öğrendiklerine de takarlar, sinema tutkunu yapabilseydin o hatun kafanın etini yerdi zaten habire, takıntılı olduğu bir filmi habire izler, sahne sahne çözümler, notlar alır. Halbuki izle gitsin, di mi? Ah, bilirim bunları ben, ne gıcıktırlar...

Gaykedi'nin sitesinde konu ile ilgili bir yazı okumuştum, benimkiler onların yanında gerçekten masum kalıyor.

Resim konusunda haklısın, bu konuya dikkat edeceğim.

Yalnız olmadığımı bilmek çok güzel Nakhar, teşekkür ederim!:)

ezop dedi ki...

İşte geldim burdayım, ben bu işte ustayım :)...Neyse işi sulandırmanın anlamı yok, ben tatili bitirdim bloğumun başına döndüm. Nerede kalmıştık Ezgicim? Valla bu yazdıkların bir harika olmuş, insanın inanası gelmiyor bunların aranmış olduğuna. Popodan iğne yapılma videosu mu varmış, ne fantazi Allahım...Hemşirelik ya da tıp öğrencileri eğitim amaçlı taratmışlardır belki de değil mi, çok fesat olmamak lazım. Bu arada yükseleni yay olan bir hatun olarak üstüme alınmadım değil hani...Patavatsızım, çok dağınığım, çekemediğim durumlarda hep mantıklı kulplar üretirim, sıkıntıya hiiç gelemem...:)

Ozan E. dedi ki...

İtiraf ediyorum!
Popodan iğne yapma görüntüsü ben de bir zamanlar aramıştım :)
Ama bu kadar ampirik keywordler de kullanılmaz ki canım :)

Anonymous dedi ki...

yay kızlarına dil uzatma be senin karın öyleyse bizene sen bunları yay kızları diye değil benim karım diye anlat allahın cezası çenen çekilsin yazan ellerin kırılsın kendi terbiyesizliğinizi başkalarına mal etmeyin psikopat ruhlu adam

Ezgi dedi ki...

Bu yorumu özellikle yayınladım. İnsanların okudukları yazıyı anlamadan yaptıkları yakışıksız yorumları ve ironi ve espri yoksunu dünyalarına güncel bir örnek olduğunu düşünüyorum.

Bir facebook grubunda yazının linki verilerek açılmış bir başlık altında yazıyı yazanın yay kızından yüz bulamamış ahlaksız bir herif olduğum yazılmış. :) Pek güldüm. Yazıda açıkça kullandığım ve buram buram dişi kokan imzamı bile okumaya tenezzül etmemiş insanlardan yazının tamamı ile bir özeleştiri olduğunu anlamalarını bekleyemem. Yay burcu mensubu bir hatun kişi olarak, ironik bir dille kendimi anlatmaya çalışmıştım.

Uzun lafın kısası, yay burcu karısından çok çeken psikopat ruhlu ahlaksız elleri kırılası çenesi tutulası bir adam (burada izninizle hahahaha diye şen bir kahkaha atmak istiyorum) değil, bir hatunum. 26 Kasım doğumlu bir yay burcuyum. Bu önemli değil.

Asıl önemli olan, okuduğunu anlamadan çene ve klavye ishali olup ona buna abuklayan tiplerin gün be gün çoğalmasıdır. Yukarıdaki mesaj ise bu durumun trajikomik ve üzerinde pek durulmaması gereken bir örneğidir.

Anonymous dedi ki...

evet benimde yay burcu bir kız arkadaşım olmuştu.söylediğiniz şeylerin de %90ı doğru:) ...benim en çok yakındığım şey insanlarla çok çabuk samimi olabilmesi.hem de herşeyini anlatabilcek kadar..bu samimiyet korkutuyodu insanı isteristemez.birçok kez acaba demiştim.acaba beni aldatır mı? ..sizce?

Ezgi dedi ki...

Cevap: bilmiyorum. ilgilenmiyorum.

Anonymous dedi ki...

tüüüü rezil olduk ben bunların çoğunu arattım ama ben öle amatör değilim sadece meraktan yok sa elimi sallasam ellisi yani ayarlayamacağım kız yok tur yanlış olmasın hani (panik halinde yamıyorum heee)

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons