2 Mayıs 2010 Pazar

Yeniden Merhaba




Ben kendi işlerimle meşgulken, yaşam aktı gitti. Neler kaçırdım, ne yanım eksik kaldı bilmem, öğrenmeye de niyetim yok doğrusu. Önümüzdeki zamanlara bakıyorum ben, geçmiş bir yere kadar kafamı kurcalamalı.


10 yıl sonra yeni bir ev, yeni bir mahalle. Bunları çıtlatmıştım zaten size. Yaşar Usta'nın meyvenin kendisi gibi dondurmalarının yerini Kanaat Lokantası'nın sahlepli, koyun sütlü ev yapımı dondurmaları aldı. Daimler Pastanesi'nin şekeri bol kaçmamış leziz limonatasının pastanede içilebildiği gibi, eve de götürülebildiğini öğrendim. Çok aradım, ama aç gecelerimin bir numaralı Meksikalı eşlikçisi Ranchero'nun yerine koyacak bir dost bulamadım. Yüzümü Kız Kulesi'ne döndüm, uzun uzun Beşiktaş'a baktım. Evin penceresinden Çamlıca Tepesi'ni gördüm, iyi mi ettim, kötü mü, düşündüm durdum.



Bu geçen sürede yaşam ne denli can sıkıcı olabileceğini de gösterdi bana, ne kadar zorluk çıksa da "herşeye rağmen" diyebilmenin güzelliğini de. Her insana güvenilmemesi gerektiğini de gösterdi, etrafındaki bir avuç sağlam dostun tüm zorlukları aşmana verdiği desteğin yerinin asla doldurulamayacağını da. Uzun sözün özeti, yaşam bildiği gibi geldi, yeniliklerle, o yeniliklerin beraberindeki sancılarıyla ve umutlarıyla geldi.



Evet, döndüm. İstanbul'a dair notlarımı, yeni keşiflerimi, paylaşımlarımı yeni yaşamımla şekillendirip yazmayı sürdüreceğim. Hem hayat duracak değildi ya, artık Mayıs kapımızı çaldı, 6'sı Hıdrellez Bayramı, hep birlikte yeni bir mevsime, yeni umutlara, yeni yaşanmışlıklara bir "merhaba" çekelim bakalım.


Dilek kağıtlarınızı hazırladınız mı?


Not: Fotoğraflar geçen seneki Ahırkapı Hıdrellez Şenliği'nden.


Yazıda adı geçen adresler;


Kanaat Lokantası: Selmanipak cd. No:9 Üsküdar İstanbul

Tel: 0216 341 5 444 – 0216 5533791


Daimler Pastanesi:Tunusbağı Cd. No:34 Paşakapısı Üsküdar / İstanbul

Tel: 0216 342 92 51


1 yorum:

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

Benden ve eşsiz dehamdan hiç bahsetmiyorsun! Uh!

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons