7 Mayıs 2010 Cuma

Kermes

Bu yıl Doğancılar Parkı, Salacak Festivali ile değil Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği' nin kermesi ile bahara "merhaba" dedi.






Kermeslerin zihnimde yarattığı nostaljik haz, işi gücü bırakıp kendimi parklara atmama sebep oldu.


Her ne kadar "çağdaş yaşam"ın gerisinde de kalsalar nazar boncukları kermesin her köşesinden göz kırpıyorlardı. Hıdrellez gecesi dilediğim Viktorya tarzı villamın bahçe kapısında pek hoş duracağını düşündüğüm şu süslere bir bakın.










Yaklaşan anneler günü için yardım aldığım teyze. Kendisi bana renk seçimi ve kadınların beğenileri konusunda fazlası ile yardımcı oldu. Ben de fotoğrafını çekerek gününü ölümsüz kıldım kendisinin. :)









Her kermes öncesi annemi alışverişe çıkartmamı hatırladım sonra dolaşırken. Yeri geldiğinde evimize alamayacağımız pahadaki şeyleri alırdık ve genelde aldığımızdan çok daha az fiyata satılırdı götürdüklerimiz.






Tam bunları düşünürken bu teyzeyi gördüm. Bir sınıf arkadaşımın annesini hatırlattı bana. Her kermeste o da böyle tezgah başında oturur, işini en ciddi şekliyle icra ederdi... :)

***

Parkın çıkış kapısından geçtiğimde elimde aldıklarım, dondum... Düşündüm... Üzüldüm...

Sanırım hiç istemediğim kadar büyümüştüm.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons