27 Mayıs 2010 Perşembe

I love you, I hate you, I need you so much

Vapurlar Filan

İstanbul ile aramda Amparanoia'nın Ella Baila Bembe şarkısında söylendiği gibi bir ilişki var: I love you, I hate you, I need you so much. Salacak'ta Kız Kulesi'ne karşı oturup hayallere dalmak, seviyorum. Salacak'ta yerdeki çekirdek kabukları arasında, gereksiz gürültüyle hayallerimin bölünmesi, nefret ediyorum. Dostlarla içilen 3 kadeh rakı, sana ihtiyacım var. Gecenin sonunda şişirilmiş hesap, nefret ediyorum. İlk iki kadehin boğazımdan yağ gibi akıp gitmesi, seviyorum. Son iki kadehin yavaştan acılaşması, nefret ediyorum.

Sokak Sanatı

Bir çöp kutusunun üzerine çizilen kendinden geçmiş müzisyen deseni gibi İstanbul. Çirkinlik üzerinde güzellik. Güzellik altında keşmekeş.


Şimdi radyolarınızın sesini açın sevgili dinleyiciler, İstanbul'dan Ezgi'nin istek şarkısı geliyor. Kendisi bu şarkıyı içine doğduğu İstanbul'a armağan ediyor; Ella Baila Bembe radyolarınızda, günün en manidar şarkısı.



0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons