27 Temmuz 2007 Cuma

Bir oda,diğerini karanlığıyla ışıtabilir

Image Hosted by ImageShack.us


Fotoğraf: Ozan Ezgi Berberoğlu


"Bugünlerde dünyayı bir fotoğraf makinasının objektifinden izliyorum ve bu bana güven veriyor; çevremdeki gerçekler çevrelenip kesin olarak tanımlanmış gibi geliyor. Herşey, görünüşümün ve belleğimin yardımcı organı, varlığımın bir uzantısı olan karenin içinde kapalı olduğu için onları kavrarken, evrenin uçsuz bucaksızlığından kaynaklanan o rahatsız edici baş dönmelerine kapılmıyorum."

Paolo Maurensing-Gölge ve Meridyen-Dost Yayınları



Image Hosted by ImageShack.us


Fotoğraf: Ozan Ezgi Berberoğlu


"Ölümün gülümsediği Camera Obscura,yağ kandilimin ışıttığı optik, Laterna Magica! Işıktan ve karanlıktan yaptım seni, ya da ışığa ve karanlığa böldüm. Kim inkar edebilir? Bir oda,diğerini karanlığıyla ışıtabilir. "

Defterime düştüğüm notlardan, kimin tarafından söylendiğini kaydetmemişim.


Yukarıdaki fotoğraflar, çalışmalarını zaman zaman Alternatif-İstanbul ile paylaşan Ozan Ezgi Berberoğlu'na ait. Ozan, birbirinden güzel fotoğraflarını sonunda kendine ait bir websitesinde yayınlama kararı aldı. Sanal portfolyosu için tıklayın.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons