24 Mart 2010 Çarşamba

Salı Dinlemeleri

Ben Twitter'ı boşa sevmiyorum. Hıncal Uluç Twitter kullananları hayatlarını teşhir etmekle, dedikoduculukla vs. suçlasa da, Nazlı Ilıcak dişçi koltuğundaki görüntüsünü koyarak işin suyunu çıkardıysa da ben hala harikulade bir iletişim aracı olduğunu düşünüyorum. Bu biraz da Twitter'da kimleri takip ettiğinize göre değişiyor. Takip listenize dedikoducu sosyetik güzel eklerseniz, Twitter sizin için bir dedikodu aracı olmaktan öteye gitmez pek tabi. Önemli olan, hangi soruların cevabını aradığınız, sonra da o aradığınız cevaba uygun insanları takip edip etmediğiniz.




Amacım Twitter Nasıl Kullanılır? dersi vermek değil elbette. Bunu yapan internette onca kaynak site bulabilirsiniz. Benim anlatacaklarım, Twitter'daki keşiflerime dair. Bu sabah şu soruyu attım ortaya: "Hadi bana dinlenecek güzel albümler önerin. Ruh Halim: Artık hayatımda yeni ve güzel şeyler oluyor gibi, nazar değmesin." Cevaplar gecikmeden geldi, öneriler "Salı Dinlemeleri" namlı bu yazıya kaynaklık etti:


- James, 19 Nisan'da mini bir albüm çıkaracakmış, adı The Night Before imiş. Bu adresten dinlenebilirmiş, bize James'i İstanbul'da dinleyebilmek düşebilirmiş.


- Ruh halime en uygun şarkılar bu adresten geldi, Princess Crocodile şarkısı herhalde beş kez üstüste dinlendi.


- Açık Radyo'daki Ay Palas programından sabah teşekkür geldi, geçen programın playlist'i e-postaya ekliydi. Pazartesi Ay Palas'ın dinleyici seçkisine kulak verdiyseniz Patrick Wolf'den Augustine'i dinlemişsinizdir. Ben seçtim, ben seçtim! Dinlemediyseniz, işbu linkten dinlemenizi öneririm.


- Bu şarkının bulunduğu albümün güzel olduğu yönünde öneri geldi, kara kaplı Moleskine'e şarkının adı sanı yazıldı.


Tüm bu önerileri yapan arkadaşlarıma teşekkür etmeyi unutmadım, belki buradan yazılmasını istemezler diye adreslerini yazmadım. Güzel insanlarla karşılaşmanın yeri/zamanının olmadığına inandım, yeter ki aradığınızı doğru yerde arayın diye de mesaj kaygımı iliştirdim.


İyi dinlemeler!

1 yorum:

deney hayvanı dedi ki...

Ezgicim 5 kere dinlediğin its a beautifull day parçasını ben de dahil ajansla birlikte 5 kere dinledik.
Twitter'ı bilmiyorum ama alternatif rebherimiz olmaya devam ediyorsun :)

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons