22 Mart 2010 Pazartesi

İyi ki Doğdun da Büyüdün Açık Radyo!


Sene 2007. Duvarları mavi boyalı bir oda. Olayın geçtiği yer Eskişehir.Açık Radyo'ya online bağlanmışım. Açık Radyo Dinleyici Destek Projesi'ni dinlemekteyim. Hümeyra geçiyor mikrofona, Kings of The Convenience'dan Misread'i çalıyor. Uğur Yücel alıyor sazı eline, Caetano Veloso çalıyor. Ben içimde İstanbul özlemi, hem dinliyorum, hem bir tuhaf hallerdeyim.



Sene 2009. Aylardan bir ay, günlerden bir gün. Diplomam elimde, ekmeğimin peşindeyim. Sabah 08:00. Hızlı adımlarla deniz otobüsüne yetişiyorum. Kulağımda kulaklık, kulaklıkta Ömer Madra. "Merhaba Kainat" diye sesleniyor. Avi ile birlikte Saatli Maarif Takvimi'ni okuyup, Açık Gaste'yi açıyor. Nasıl yumuşak bir sesi var! Nerede küresel ısınma, hak-hukuk mücadelesi, gündemi etkileyen bir olay, haksızlığa uğramış bir canlı ile ilgili bir haber var, Açık Radyo stüdyosundan ses olup bana uçuyor. Arada nefis mi nefis şarkılarla. Sabah kaçırdım mı, gece tekrarına dalıyorum.


Tilbe Saran Oğuz Atay'dan, Flaubert'ten vs. satırlar seslendiriyor. Pazartesi Hilmi Tezgör'ün Vertigo'sunda, Salı günü ise Seda Binbaşgil'in Esintiler'inde arayan olursa çalan telefonu zor duyuyorum. Ay Palas'ı ve B Yüzü'nü kaçırmamaya azami gayretim var. Uzun sözün kısası, "Merhaba, Ben Ezgi. Bir Açık Radyo dinleyicisiyim ve size İstanbul'dan yazıyorum."


Dediler ki, Açık Radyo 15. yaşına girecekmiş. Açık Radyo’da Cumartesi geceleri “Soul Sendikası” programını yapan Dirk ve Ansel bu akşam (22 Mart Pazartesi) soluğu Babylon'da alıp müzikseverlerle Funk ve Soul ateşini yakacaklarmış.


Pazartesi sendromu diye bir şeye inanmıyorum ama varsa en iyi başetme yollarından biri de müziktir derseniz, bu akşam yolunuzu Babylon'a düşürün ve Açık Radyo'ya da mutlu ve uzun yıllar dileyin derim.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons