10 Ekim 2007 Çarşamba

Durum

9 saatlik mesaim süresince kapıdan başını uzatıp, bana hayırlı ve zengin koca, sağlık, mutluluk ve para dileyen 5 dilenciye rastgeldim. İyi dilek ve temennilerine teşekkür edip savdıktan sonra tam derin bir nefes almış ve arkama yaslanmışken 30’lu yaşlarda başörtülü bir kadın içeriye kadar girip de “Allah seni benim durumuma düşürmesin güzel kızım…” deyince daha fazla dayanamayıp “Teyze,” dedim, “Allah beni bir duruma düşürecekse senin durumuna düşürsün. Benden çok kazanıyorsundur gün sonunda nasılsa!” 30’lu yaşlardaki kadın, elindeki tası tıngırdatarak çıktığında yaptığım komiklik(imsi) sayesinde ağzı kulaklarındaydı.

Çok mesudum sayın okuyucu. Bir insanı daha güldürmeyi başarabildim.

Ve günde 32,5 lira kazanmış olmanın verdiği iç rahatlığıyla 4 lirayı yol parası olarak harcayıp ailemin her ay 600 YTL kira ödediği evine geri döndüm.



5 yorum:

linda dedi ki...

durum bu dıyorsun demekki :) güzel evladım tek temennim senin o bienal bittikten sonra paranı hemencecık, eksiksiz, yalvarmana sebebiyet vermeden bienal yetkilileri almandır.

sevgilerimle.

E. dedi ki...

Temennilerine aynen katılıyor ve bayram şekeri gibi nanaklarından öpüyor, pazar günü de Angora şarabımı alıp aynen damlıyorum. Bir adet tava, 250 gr. hellim peyniri, bolca abur ve onlara eşlik eden cubur ve sayelerinde batmış olduğum birkaç adet dvd'm var.

Yalnız gelmicem, sana Octavius'u tanıştırmak istiyorum. Kim olduğu süprüzzz...

linda dedi ki...

canım benım her zaman basımın ustunde yerın var. dvdlerı ve sarabı kap gel anam.octavyusu da gozum bır yerlerden ısırıyor ama. tahmınlerım sanıyorum kı dogru cıkıcak :) en kısa zamanda gorusmek uzere.

linda dedi ki...

haaa bu arada eve gelıyorsun kocum tavalar bızden sakın getırıyım deme haa :)

Ezgi dedi ki...

:))

Çilingir soframızı bahçeye kurucan di mi nanakları bayram şekeri gibi olan Lindacım benim??? Beyle misss gibi mamalar, müziğimiz, sonra bizzzzz....

Daha ne olsun bilemiyorum yani...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons