6 Ekim 2007 Cumartesi

Dinleyicinin Kötüsü Çakırkeyif Olmayandır





Ekisperimental müzik namına ne varsa dinlemeye ve anlamlandırmaya çabaladığım şu günlerde son anda kendimi bulduğum DANdadaDAN konserinin akabinde şunu idrak ettim ki hafif yollu çakırkeyif olmadıkça sahneye iyi tezahürat yapılamıyor. DANdadaDAN tayfası, yüksek olasılıkla bu akşam Antrepo’daki performansı dinlemeye gelenlerin topundan nefret etmiştir. Sahnede çoşmaya, coşturmaya çalışmalarını ve performanslarını takdirle karşıladım ama cılız bir seda olmaktan öteye gidemeyen alkış sesleri için üzüldüm desem yeridir. Üzüldüm çünkü adamlar canlı performans için yaratılmışlar ve sahnede pek terliyorlar. (Klasik baget fırlatma, org devirme, zıvıtma atraksiyonları mevcut.)

Kendilerinden özür diler, ölmez de sağ kalırsam 27 Ekim’de Babylon’ da sahne alacaklarını duyurmayı bir borç bilirim. Eminim ki o konser, bu gecekinden daha fevkalade geçecektir.

İlgilenenler ya da ilgilenmeyi düşünenler için Myspace mucizesi:

http://www.myspace.com/dandadadan


http://www.dandadadan.com


Çalışmayan link verdiğimi utanmadan söylüyorum. Belki bir gün siteleri açılır.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons