9 Eylül 2007 Pazar

Serin Eylül



Son 2-3 gündür “yaşasın üşümek, yaşasın üşümek, yaşasın üşümek” diye sloganlar atıp dolaşıyorum, ne de olsa soba üzerinde kestane kebap yapılan, aşkının başka olduğu iddia edilen Kasım’ın çocuğuyum.

Bundan sebep, eylül ayı iyi geldi bana. Serin serin, yağmurlu yağmurlu. Bu sabah uyanıp da pencereden dışarı baktığımda gelin arabası olarak süslenmiş bir vosvos ve elektrik direğine asılmış bir lahana bebek gördüm. Cep telefomun kötü kamerasıyla da olsa fotoğraflamak istedim.




Baştaki şarkı milli gelinimiz Natalie Yengemiz tarafından pek güzel yorumlanan "Come September". Ozan ;)


4 yorum:

NaKHaR dedi ki...

kasıma daha iki ay var bizimde yaramaz kedimle yıldönümümüz olacak eylül geldi rahmet yağdı zaten en çok sevdiğim mevsim sonbahar toprak kokusunu içime çekebildiğim nadir mevsim... ama dondum ben üstüme kalın birşey almamışım ayaklarım.. ellerim dondu... dün gece de üşütüp nezle oluverdim... ama olsun yağmur yüzü gördüm ya en sağanağından gam yemeyiz artık :)

Ezgi dedi ki...

Mevsim geçişleri zaten tehlikeli, bir de ani sıcaklık düşüşü ile daha hastalık havası olabiliyor. Geçmiş olsun Nakhar. Bir kaşık bala toz zencefil karıştırıp yut, nezleye iyi gelir. Ya da sıcak suya bal-limon karıştırıp içersen solunum yolların açılır.

Kasım ayına gelince, ben hep derim, kasım uğurlu aydır. Demek yıldönümünüz, daha nice yıllar olsun.

İmrendim bak şimdi. Ben de yıldönümü isterim! :)

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

natalie sonbaharın gölgesinde daha da beyaz görünecektir.

Ezgi dedi ki...

Yüce rabbim bana seninle Natalie'nin izdivacınızı Çırağan'ın boğaza nazır bahçesinde, beyaz köpüklü denizin hemen yanında, beyaz köpüklü şampanyalar yudumlarken beyaz gelinlikler içindeki Natalie'yle görmeyi nasip eder yarebbim!

Gelini öpebilirsin Ozan...

Rüyanda... Heh...hehe...heh...

Kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons