23 Eylül 2007 Pazar

Alternatif Haber (En Atlatmasından)

Yakında televizyonların ana haberlerinde görmenizin muhtemel olacağı bir haberi, siz şanslı Alternatif-İstanbul okuyucuları çok önceden okuma fırsatı buluyorsunuz.

Her Gece Yarısı Saatler 3’ü Gösterdiğinde Sokakta Araba Alarmı Sesi Çıkararak Haka Dansı Yapan Vatandaş Sonunda Mahalleliyi Delirtti

Söz konusu olay, İstanbul’un güzide ilçelerinden biri olan Bostancı’da bir mahallede meydana geldi sayın seyirciler. Bu mahallede yaşayanlar, yaklaşık 2 aydır hep aynı sesle uyanıyorlar: Araba alarmı gibi sürekli öten kifayetsiz bir vatandaş, gece yarısı saatler 3’ü gösterirken sokağa fırlıyor ve haka dansı yapmaya başlıyor. İki aydır neredeyse her gece tekrar eden bu gürültü-patırtı sonunda mahallelinin canına tak etti sayın seyirciler. Vatandaşı almaya gelen sağlık görevlileri, böyle bir vakayla ilk kez karşılaştıklarını ve modern tıp ile çözmeye çalışacaklarını ilettiler. Mahalleyi canından bezdiren genç şahıs ise ramazan boyunca davulcuları her gece düzenlediği haka ayini ile kendinden uzak tutmayı amaçladığını, deli olmadığını, aksine delirtildiğini ağlayarak anlattı: “Önce davul sesi güm güm çınlıyor, akabinde alarmlar aynı anda ötüşmeye başlıyor. Uykuya hasret kaldım. Davulcuları uzak tutmak için tütsü mü yakmadım, büyüler mi yapmadım… Ramazan biteli iki ay oldu, ben hala düzelemedim. Götürün beni de rahatça uyuyabileyim!” Ambulansa bindirilmeye çalışırken bilincini kaybeden şahsın son sözleri ise “Youtube’ u kapatmayın, Ajdar’lar ölmez, vatana gülünmez.” oldu. Hangi politik amaca hizmet ettiği anlaşılamayan bu sloganın araştırılması için siyasi şubeden iki acar polise tam yetki verildi.

---

Bu haberi absürd mü buldunuz? Öyleyse sizi şöyle alalım.

3 yorum:

NaKHaR dedi ki...

iyi bir yöntemmiş aslında :)

teknolojinin ezan okuyan saatler alarmlar bile yaptığı şu devirde g.tü boklu davulcular sayesinde uyanıyoruz hala... ki ben ve benim gibi oruçla alakası olmayan insanlar var... ne hakkı var bunların böyle... bazı semtlerde sabah ezanı bile okunması yasaklanmışken... altı üstü bir davulcuya engel olunamıyor...

yine bazı semtlerde davulcu yasak... kalkmak isteyen kursun saatini :( her gün artık bedenim otomatiğe bağlandığından saat 3 dedin mi uyanıyorum... yarım saat içinde tekrar uyumaya çalışırken davulcu geliyor çıldırmamak içten değil... :(

ezop dedi ki...

ya ben seviyorum davulun sesini...uykumun arasında çocukluk günlerime, o masum gecelerime dönüyorum. Ama davulcunun beceriksizi de hiç çekilmiyor orası ayrı.

Ezgi dedi ki...

Ben de severim, ama mani söyleyip de davuluyla ritim tutanı. Deli davulcu gibi gümbürtüyü ben bile çıkarırım, davulcuya ne gerek var...

Bunların güzel gelenekler olduğunun farkındayım ama ucuz kopyalara tahammül edemiyorum, bir de araba alarmlarına...:)

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons