14 Temmuz 2006 Cuma

Herşeye Rağmen


Bir tartismadir gidiyordu hatırlarsınız... İşte bu yazı o günlerde kaleme alındı. Geç oldu, ama güç olmadı, şimdi ekliyorum siteye.;)



Kopek giren eve melek girer mi, azrail kac km oteden can almaya gelir, ote yandan eskinin medyatik ilahiyatcisi, simdinin oy avcisi parti baskaninin insanlarin yasadigi butun kotuluklere bir kisim aklı evvel hayvanseverin sebep oldugu yonundeki beyanatlari...




Sasirmiyorum artik.




Gulup geciyor, yoluma devam ediyorum. Karsimda gorduklerim beni daha cok ilgilendiriyor. Onlarsa istisnalarin disinda pek ic acici degil dogrusu...




Dun aksam okulumdan cikarken cok sevdigim bir ogretim gorevlisinin elindeki pogacayi ac ve usumus bir kedi ile paylastigini gordum. Ayni gece Turkiye'nin guzide universitelerinin birinde isinmak icin arsive siginmis kedi yavrularinin posetlenip cope atildigini ogrendim...




Hani o KDV bile alinmayan ithal mamalari birakin kursagina tek lokma cer-cop girmemis hayvanlarin maddi yetersizliklere ragmen tedavi ettirildigini...




Guya evde bakilan kedi yavrusunun bir aile kavgasi sonucu sokakta kalisini duydum.



Bunlara ragmen Zeyrekli Ahmet Amca geliyor aklima ansizin...Kedi sevgilisiyle bir sonbahar gunu ansizin karsima cikiveren ve oykusunu dinledigim...




Uzaklarda bir yerde maddi yetersizliklere ragmen sevgi dolu bir evde bakilan felc, sakat ve yasama tutunan kediler...



Gokdelenlerin golgesindeki derme-catma kulubesinde bir suru kedi-3 kopek-13 yasinda bir horoz ve kesmeye kiyamadigi tavuklariyla yasayan guzel yurekli insan...



Ve diyorum ki meşhur sarkiya atifta bulunarak...Madem melek ugramiyor yanimiza, biz butun bu ahaliyle cehennemde yorgan ile yatariz.


Cehennem ile, ocu ile ancak beyni boslar korkutulur. Birakiniz onlar cennete gitsinler.



Biz devam edelim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons