28 Şubat 2008 Perşembe

Kali Diaskedasi/ İyi eğlenceler: Kultur Shock 7-8 Mart'da Balans'ta


Ne yalan söyleyeyim, bu siteyi hayatımdaki pek çok şeyden daha fazla seviyorum. Belirgin huylarımdan biri olan biriktirme merakımı buraya da yansıtmışım zira. Bundan olsa gerek, satır aralarında flashback yapıp arşivden parçaları alıntılamak hoşuma gidiyor.


İstanbul'da ne olup bittiğini ileten e-postalar arasında Kultur Shock ile ilgili olanı görünce yine arşive döndüm baktım bu güzide grubun ilk teşrifleri ne zamanmış diye. 4 Mayıs'ta Balans'ta sahne almışlar, işbu yazı böyle diyor.


Kultur Shock bahar kapıyı çalmak üzereyken dinlenebilecek en fanfinifinfon* müziği icra ediyor. Canlı performansını barınacak eviniz, yiyecek ekmeğiniz ve ay sonunu getirecek umudunuz var ise 7-8 Mart'da Balans'ta dinleyebilirsiniz/ izleyebilirsiniz. Bilet almak için 30 YTL'Yi bir kenara ayırın.



*Fanfinifinfon ve Paçoz sözcüklerinin söylenişine ve tınısına bayılıyorum ve şu aralar anlamlarını azıcık deforme edip sıkça kullanıyorum. Fanfinifinfon diyorsam bilin ki keyif verici, fingirdetici, canlandırıcı anlamında kullanmışımdır.



4 yorum:

Yurtdışı Eğitim dedi ki...

bilgi için teşekkürler..

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

bu tiplere tapiyorum haha

ama 30yetale yok :/

Ezgi dedi ki...

Yurtdışı Eğitim; birşey değil.

Ozan; bende de yok valla, bütün param Kirli'ye gitti. Ama olsun, ben Kultur Shock'u evde de dinlerim, yeter ki iyileşsin yavrucak...

seo dedi ki...

teşekkürler güzelmiş

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons