14 Şubat 2008 Perşembe

I Love You, I Love You, Do You Love Me, Yes I Do...

S5000120



Bir arkadaşımla konuşurken laf arasında "Sevgi Günün Kutlu Olsun" dedi. 14 Şubat'tan böyle söz etmesi hoşuma gitti. Çünkü geçenlerde televizyonda "o sevgilim değil, erkek arkadaşım" diye bir laf duyduğumdan beri, kendimi toparlayamamıştım. Yine de iyimser tarafım tuttu da bazı tikigiller gibi "boy friendim" demediğine şükrettim.



Türkçede kullanılan sevgili sözcüğünün tınısı bir başka, söylemesi ayrı, dinlemesi ayrı güzel. Ne gerek var apartmaya?


Ankaralı Turgut'un başlıktaki şarkısı benden sevgilisi değil, erkek arkadaşı olanlara gitsin. Öpüşün, sevişin, kredi kartlarına dikkat edin vesaire. "Küçücük bir şey" e para yetiştireceğim diye, olanlar olmasın, ömrünüz borç ödemekle geçmesin.


Sevgilisi neyin olmayanlar içinse I am Kloot söylesin.



Tanıştıralım, bu I am Kloot.




Derinlere daldım, kaldım



Bende mantık ne gezeeeer


Myspace fıstık gibi bir pazarlama şeysidir



Not: İstanbul'un duvar yazılarından objektifime takılanlar

2 yorum:

Barış dedi ki...

Doğum kontrolü. Mühim bir mevzu bugün.

Aman Dikkat!

Ezgi dedi ki...

Doğru, allah muhafaza doğacak çocuk yay burcu felan oluverir, neme lazım.

pufff...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons