26 Aralık 2007 Çarşamba

Lüküs Lüküs Şeytan Taşlıyoruz

VIP Hacılar İçin VIP Şeytan Taşlama



Haber iki-üç, kimbilir belki de dört gün öncesinin haberi, zaten sinirimi de her ne günün haberiyse o gün zıplatmıştı ama anca yazıyorum. Ben bu ara fazla tembelim. Aslında çok çalışkandım da bu ara böyleyim demiyorum, zaten tembeldim, tembelin de tembeli oldum. (Laf aramızda Türkçe'deki sözcük pekiştirme yöntemlerinin zenginliği beni benden alıyor, tapıyorum bu dile. Neo-nasyonal de oldum yakın zamanda.)

Hani en alengirli söyleminiz Allah katında herkesin eşit olmasıydı? VIP Şeytan taşlaması da ne yahu?





0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons