27 Ekim 2006 Cuma

Kaprisliyimdir...

Bakmayın böyle sevimli sevimli yazdığıma... Pek kaprisliyimdir aslında. Kaprisimi bir annem, bir de TCDD Online Bilet Satış Ekranı bilir. Vakitlice alıyorsam biletimi, tek koltuk seçeneğinden aşağısı kurtarmaz. "Aradığınız koşullarda yer bulunamadı" yazısı çıkarsa lütfen pencere seçeneğini işaretlerim. O da yoksa önce trenin pencere tarafı koltuklarını dolduranlara, sonra Online Rezervasyon Ekranı'na "Benim gibi birine yapılır mı bu?" diye alınırım. En son ağlaya söylene "sıradan" ı seçer, gene de yer bulamazsam...




Tanrı biliyor ki Pazartesi günü saat 16:00'daki İstatistik dersine yetişmek için pekçok çabaladım. Başkent Ekspres'in bütün sigara içilmeyen koltuklarını denedim. 2 saatlik sıkıcı bir derse yetişeceğim diye doğrusu akciğer kanseri olup ölmeye niyetim yok, sigara içilen vagonu tıklamadım bile. Gururumu hiçe sayıp koridor kenarı, daha da ileri gidip sıradan seçeneklerini işaretlediysem de yer vermedi adi sistem. Salı günü gitmek anlamsız, boş günüm. Çarşamba ise dersim 3'te...Kaldık mı 1 Kasım'a kadar İstanbul'da? Hayır, ne yani pazar gecesi mi gitseydim?



Staj Raporum, İstatistik örtmenim ve tez danışmanım 2 gün beklesin. Ben kaprisli bir insanım nihayetinde. Ve ayrıca elimden gelen herşeyleri yaptım gitmek için. Mukadderata karşı koyulmaz...


Ayrıca rüyamda Venezuela'daymışım, dans ediyormuşum Caracas'ta. Bu Clandestino'yu çok dinledim ben, kendimi latin sanmaya başladım. Ayrıca pek romantik bir hatun olduğum sonucunu çıkarabilirsiniz zira Papillon Charrieré'i kabul eden ülke olduğu için Venezuela'ya kanım kaynamıştı, bir nevi aşkımın izlerini sürmeye giderim gidersem ki gideceğim büyüyünce.
İyi hatırladım yahu, dönünce Papillon'u seyreylemeli, Ole Steve McQueen! Ole Manu!



Papillon ve Manu Chao ne alaka diye soran olabilir, Clandestino'nun sözlerinden de pekala anlaşılabileceği üzere egemenlerce ikinci sınıf addedilen insanlardan bahseder Manu. Papillon ise Fransız Güyanası'ndan kaçıp Venezuela'ya sığınır ve Kelebek'ten sonra yazdığı devam kitabı Banko'da herkesin korktuğu ve ülkesi Fransa'nın insan yerine dahi koymadığı bir kürek mahkumunu vatandaşlığa kabul ettiği için bu güzel ülkenin sıcak insanlarına teşekkür eder.



mano negra clandestina


peruano clandestino


africano clandestino


marijuana illegal



(mano negra) yasadışı


perulu yasadışı


afrikalı yasadışı


marihuana yasadışı!

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons