31 Mart 2008 Pazartesi

Madde Madde Maddelemler-2

Birincisi neydi ki ikincisi ne olacak diyen zevzeklere rağmen maddeleri maddelemeye devam:

- 40 ve üzeri beden giysi giyen kadınları yok sayan zihniyetin ırkçılardan farkı yok benim gözümde.


- Otobüste içeri iki gıdım hava girsin diye açılan camı söylene söylene kapatan tiplerin kafasını 2 dakika poşete sokup havasızlığın ne demek olduğunu anlamalarını istiyorum.


- Bana küfür edecekseniz Türkçe etmenizi tercih ederim. Bir önceki yazının yorumcu isimsizine lafım. Kaltak olabilirim ama bitch değilim.


- 15 dakikada hazırlanıp evden çıkabildiğim üniversite yıllarını özlüyorum.


- İstanbul Metrosu'ndaki İbrahim Tatlıses afişlerini gördünüz mü? Çok janti olmuş.


- Hayatım çok fena değişiyor. Gardım düşüyor, tutamıyorum.


- Kendi paçasına basıp düşen kaç salak tanırsınız? Ezgi ben, memnun oldum.


- Freecycle diye bir mail grubu var. İnsanlar kullandıkları ama artık vermek istedikleri eşyalarını ya da okudukları kitap ve dergileri bu grup aracılığı ile paylaşıyorlar. Ben de Roll dergisinin 50. sayısından 100. sayısına kadar olan fasiküllerini bu grubun üyelerinin birinden aldım.


- İzmir Expo'yu kaybetmiş, üzüldüm. Bir yandan da sevindim. Bir sebebi var elbet.


- MNG Holding yöneticibaşısı ‘Depo yerine denize dökmüşler. Ne olmuş yani denize üç tane taş atılmışsa. Adam mı öldü?’ demiş Pina Yarımadası'na yapılan otelle alakalı olarak. Bunlar hep böyleler azizim monşer. Mal bulmuş mağribi gibi üzerine atlarlar olayın. Neymiş efenim, sahili doldurmaktan kıyı şeridinin şekli şemali değişmişmiş. Denizden kum çekilip sahil dolduruluyormuşmuş. Otel kaçakmışmış. Geçiniz efenim. Temiz Ege güneşinde altlı üstlü kızaracak turistler altıgünbeşgece, çilçil dolarlar allinkulusiv, 3-5 çakılın lafı mı olur gerçekten? Kökü dışarda bu çevrecilerin, monşer. Halbuki herkes sizin kadar vatan-millet-sakarya çıkarını ve Türkiye'nin bekasını ve bekaretini kollasa.



1 yorum:

ozztrojen dedi ki...

1,2 ve 4'e tamamen katılıyorum ve 7. madde için de yalnız değilsin demek istiyorum :$

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons