24 Mart 2008 Pazartesi

27.Uluslararası Film Festivali'nden Seçtiğim Filmler

Kasım sonundan mart başına kadar olan süre boyunca günümüz gençliğinin muzdarip olduğu en önemi sorunlardan biri olan işsizliğin tadına ucundan da olsa baktıktan sonra, yaklaşık bir aydır keyifli ve koşuşturmalı bir işte çalışıyorum. Bu durum, Alternatif-İstanbul’un güncellenmesini de etkiliyor dikkatli okuyucunun fark ettiği üzere. Bu yazıyı da sabah 6’da uyanıp giyinmemle otobüse binmem arasındaki sürede yazıyorum.

5 Nisan’da başlayacak 27.İstanbul Film Festivali’ni duyurmuş, ama film seçkimi sonraya bırakmıştım. Programı eski yıllardaki gibi oturup uzun uzadıya inceleyemedim o nedenle güncelleme hakkımı baki tutarak listemi paylaşıyorum:

1. I’m Not There, Todd Haynes

2. Funny Games (Ölümcül Oyunlar), Michael Haneke

3. Delicatessen (Şarküteri), Marc Caro & Jean-Pierre Jeunet

4. La Cité Des Enfants Perdus (Kayıp Çocuklar Şehri), Marc Caro & Jean-Pierre Jeunet

5. It’s A Free World (İşte Özgür Dünya), Ken Loach

6. Leopar, Visconti

7. Fados (Fadolar), Carlos Saura

8. The Princess Of Nebraska (Nebraska Prensesi) , Wayne Wang

9. Milyang (Güneşli Kent), Lee Chang-Dong

10. Unfinished Sky (Bitmemiş Gökyüzü), Peter Duncan

Keyifli seyirler.

3 yorum:

linda dedi ki...

yavrucum ben hannekenin filminde takıldım kaldım. yanı biraz televizyondan fragmanlarını ızledım ama ne yalan soylıyım amerıkan yapımı bu tur fılmler cok var zaten. cok da ıc acıcı gelmedı ama bu durumu senın hanneke hayranlıgına bırakıyorum artık :) ama egerkı fırsatını bulursak bırlıkte ızleyelım derım. haydı gorusmek uzere.2173543217

linda dedi ki...

sondakı numaranın ne oldugu hakkında bır bılgısı olan varsa soylesın lutfen

Ezgi dedi ki...

Bence o hayatın anlamını çözmemize yardımcı olacak gizli şifre.

Seçildik biz.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons