30 Mart 2008 Pazar

İçinde Sinek Yüzen Çorba

Emily Haines'ten "Doctor Blind" adlı şarkıyı dinliyordum ki aklıma geçen seneden kalma iğrenç şarkılar dosyam geldi. Ne alakaysa... Bu kadar güzel bir şarkıyı dinlerken benim olur olmaz şeylerden olur olmaz şeyler sentezleyen, tabiri caizse çorbalayan beynim neden Asuman Krause ya da Demet Akalın'ı hatırlıyor? Geçen akşam Ayşe Hatun Önal'ın, nam-ı diğer Cipso Çıtırı Ayşe'nin yeni şarkısı "Kalbim Ben"i dinlemekten olabilir mi?


Bu hatunların başınıza gelen en kötü şey olmadığı konusunda iddialıyım. Yatıp kalkıp dua edin ya da reiki yapın, ben şarkı söylüyor olsaydım, ve üstelik şeytan kulağına kurşun o şarkıların sözünü-müziğini kendim yazıyor olsaydım, mahvolmuştunuz. İnanın bana, geçtiğimiz sene bu zamanlar tez yazmaktan arta kalan vakitlerde balkonda çamaşır asarken söylediğim en ufak noktalama işareti bile bana ait olan şarkıyı tesadüfen duyup da "aman yarabbim, bu ne harkulade bir ses, hemen gazinoma assolist yapayım" diyen bir Erol Köse Production olmadığı için şanslısınız.

İşte ortalığı kırıp geçirebilecekken sahibesinin pembe panjurlu ve sakin bir hayat istemesi nedeniyle tozlu raflarda küflenmeye bırakılmış o şarkı, işte ilk Metaformik Şaheserim: "Sinek Kadar Kocam Olsun, Başımda Dursun"


sinek kadar kocam olsun başımda dursun/ gerekirse platform topuklu ayakkabı giymeyivereyim, bu da benden olsun../evim barkım huzurla dolsun,/ kıskananlar kendini yolsun. / komşu kadın dedi ki gel dedikodu var/ dedim ki dedikodudan ayıp ne var.../tek taşımı kendim alamadım kocam aldı/ sinek kadar minek kadardı ama para ondaydı.../tek taş mek taş gerekmezdi, köşebaşındaki bankanın önündeki gençten bir liraya gül alsa yeterdi.../aslında yetmezdi/ sinek kadar kocam evlenmeden emesenden bütün yakışıklıların adını sildirmişti…/ istediği fedalarlık ancak tek taş ilen ödenirdi…/ "

Müziğini ise... Duymak bile istemezsiniz. Tek sözcükle tarif etmem gerekirse elektronikaltyapılıfüjınikteknopop.


Emily Haines'in bütün bunlarla ilgisi ise... Yoktur.


1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Bitch. Tam bir bitchsin.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons