5 Aralık 2009 Cumartesi

Yaratıcı Hediye Seçenekleri İçin Feriköy'de Bir Pazar


Hediye vermek kadar, hediye almak da beni ziyadesiyle geren bir konu. Eğer beni hediye almaya layık gören kişi en yakın arkadaşım ise ve benim çok da düşkün olmadığım süs eşyası, asla kullanmayacağım bir takı ya da baştan savma bir ev zımbırtısı almışsa, kibarca teşekkür eder, ancak içten içe alınırım. Beni yeterince tanımadığını, yahut onca koşuşturmanın arasına sıkıştırıverdiğini düşünürüm. Beni yeterince tanımayanların çoğunlukla sosyal gerekçelerle aldıkları hediyeler ise pek üzücüdür ki, evimin bir köşesinde öylece duruyor.



Bana göre en ideal hediye, yetenekli arkadaşlarım tarafından el emeğiyle hazırlanmış, hayatımın her anında benimle olabilecek, "benleştirebileceğim" bir obje, bir eşyadır. Bana bu seçkinciliğim nedeniyle kızmayın, Linda her yaptığı defteri kıskanacağımı bildiğinden gözüm kalmasın diye sık sık hediye ettiği defterlerle, kadim dostum Nihal ise, birbirinden güzel takılarıyla fena alıştırdı beni buna.


Benim gibi düşünenler için İstanbul'da yarından (6 Aralık) itibaren bir el işi pazarı açılıyor. Feriköy'de her pazar günü gezilebilecek pazarda el işi eşyalar, aksesuarlar, eski kitaplar, ikinci el giysiler gibi seçenekler sunulacak. Şişli Belediyesi ve Yerel Gündem 21 Derneği'nin katkılarıyla kurulacak pazarda ayrıca siz de bir masa kiralayıp tasarımlarınızı ya da eşyalarınızı satışa sunabiliyorsunuz.


Yeni yılın yaklaşması bahanesi ile tanışlarınızın yüzünü güldürmek isterseniz pazar günleri Feriköy'e uğramanızda fayda var.


Adres:Bomonti (Silahşör) cad. Lala Sahin sokak. Feriköy Semt Pazarı Alanı


Pazarla ilgili gelişmeler ise, Facebook'taki gruptan takip edilebilir.

4 yorum:

Hediye dedi ki...

Takı konusunda bukadar önyargılı davranmayın
kendisini çok özel hissettirebilecek değerli takılar var piyasada

ezop dedi ki...

Uzun zamandır ne kendi bloğuma ne de siz dostların bloglarına girememştim. Bu gece ha gayret dedim ve önce birşeyler yazdım ardın da siz dostları bir ziyaret edeyim, azıcık hasbihal edelim istedim. Ama ne üzücüdür ki senin dışında sıklıkla yazan bir dostu göremedim. Ne olmuş böyle bizlere, neden yazamaz olmuşuz anlayamadım. Kimi dostların blogları kapanmış, başka mekanlara taşınanlar olmuş...Ama Ezgim sen yaz, bari sen sıklıkla yaz. Her gün olamasa da elimden gelen sıklıkta girip okuyacağım. Söz söz söz...

Ezgi dedi ki...

@ Hediye Elbette var. Ben el emeği takılara verdiğim değeri anlatmak istemiştim. :)

Ezgi dedi ki...

Merhaba adaş! :)

Daha 1 hafta önce bloguna girip yeni yazı var mı diy bakmıştım. Sonra dün Google Reader'ıma düşünce ikizlerle ilgili yazın, hemen blogundan da okudum. Eski bir dostla karşılaşmak gibiydi!

Ben sanırım yazarak hayatın keyifsiz taraflarını unutmaya çalışıyorum, ondandır ki ben oldukça bu blog olacakmış gibi geliyor...

Yani umarım öyle olur... :)

Seni gördüğüme sevindim!

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons