2 Aralık 2009 Çarşamba

12 Aralık Kararsızlığı




Karar vermeyi hiç sevmiyorum. Bu konularda öyle tembelim ki, bazen öğle yemeğinde ne yiyeceğimin kararını bile masadakilere bırakıyorum. Sırf ne yiyeceğimi tek tek saymamak, önce hangisini söyleyeceğimi düşünmemek için herkesin hesabı ödemesini bekleyip en sonunda "hesabın kalanı da benim" diyorum. Sırf karar vermeye üşendiğim için ÖSS sınavının son 10 dakikasında kalan soruları cevaplamamıştım. Şu yaşa geldim, hala hayatta ne halt edeceğimin, gelecekte kendimi nerede gördüğümün kararını da vermiş değilim. Kendimi bazen dağda bayırda dolaşan, zıpır bir başıbozuk, bazen de zengin kocasının dizinin dibinde oturup evden sadece kokoş konkeni oynamak için çıkan bir kokona görüyorum.

Durum böyleyken, birileri 12 Aralık'ta iki fevkalade konser, bir de eğlenceli bir parti seçeneği ile karşıma çıkıyor. Partileme kısmı her daim yapılabilecek bir şey, hadi onu geçin. Ama iş konserlere gelince elimi şakağıma dayıyor düşünüyorum: Yaptığı müzikle elektronikten caza pek çok müzisyeni etkisinde bırakan, ahir zamanların minimal ses dahisi Philipp Glass mı? Yoksa o büyülü 8 Temmuz gecesinde Antony and The Johnsons'un pagan ayininden önce sahneye çıkıp gönül tellerine dokunan ozan/şarkıcı Jose Gonzalez mi? Tarih 12 Aralık olmasına 12 Aralık ama, akşam yemeği İstanbul Culinary Institute'da taze zeytinyağında pişmiş mamalar mı, yoksa Otto Santral'de kadehi 20 liraya Sangria mı? Konser mekanı Cemal Reşit Rey mi, yoksa Otto Santal mi? Şarap kırmızı mı, beyaz mı, roze mi? Soğuk mu, oda sıcaklığı mı, yoksa sıcak mı?


Şimdi ben yüksek müsadenizle CD çalarımda iki gündür dönüp duran Nat King Cole CD'sini çıkarayım, Philipp Glass imzalı Truman Show soundtrack'ini koyayım, gözlerimi kapatıp 8 Temmuz'dan aklımda kalan Tear Drop'u düşüneyim ve uykuya dalayım.


Zora geldiğimde hep uykuya kaçarım ben. Ertesi gün herşey çözülecekmişçesine...



Kopyala Beni Skati!


http://www.myspace.com/philipglasspiano


http://www.myspace.com/josegonzalez


http://www.myspace.com/josegonzalez




0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons