5 Ocak 2008 Cumartesi

Yorumsuz (Yorumları fotoğraflarda saklı)


Bana gelen bir e-postadan alıntıdır: "Sokaga terk edilmis ekte fotograflarini gordugunuz rus finosu Ankara Tavukculuk Enstitusunun bos kumeslerinde yasamaktaydi... Ancak bayram ziyaretine giden bir hayvansever ona rastladiginda, perisan halini ve yuruyemedigini fark edip beni aradi. Bahcelievler 1.cad. 125 nolu Alpay Atak'a ait Pet love Veteriner Kilnigine acele gonderilerek; burada bu minik hayvana bir insan tarafindan tecavuz edildigi posterior bolgenin tamamen yirtik ve kanama halinde oldugu omurganin da iki yerden kirik oldugu gorulmus..."


Fotoğrafı bu sabah bizim sokakta çektim.


Aliağa'da düzenlenen parklardaki kuş evleri ile ilgili haber.

Dip Not: Tecavüze uğrayan rus finosu için yaşadığı travmayı unutturacak kadar çok sevileceği bir ev aranıyor. İlgilenen olursa kaldığı kliniğin telefonu: 0 312 222 58 42

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

resmen canilik, benimde sibirya kurdu köpegim var ben köpegimin bir bakisindan ne istedigini mutlu olup olmadigini hatta hasta olmaya basliyacagini bile anliyabiliyorum ama dünyada okadar caniler varki cok ürkmüs yavrum inanin böyle vakalari okudukca cildirasim geliyor yurt disinda yasiyorum burada birakin bir köpegin disarida ac kaldigini evde tutabilmek icin bile cok özel sartlari yerine getirerek tutabiliyorsun türkiyenin bu yüzüne cok üzülüyorum olmamali ...

cok üzücü icim parcalandi ya :(

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons