20 Ocak 2008 Pazar

"Şehrime ulaşamadan bitirirken yolumu..."

Nazım Hikmet'in Olivetti Marka Daktilosu
Dün, küratörlüğünü Melih Güneş'in yaptığı 'Şehrime ulaşamadan bitirirken yolumu... Nâzım ve Vera, Moskova'dan İstanbul'a' sergisini gezdim. Açılış kalabalıklarına allerjisi olan biri olarak bunu saymıyorum, oyuncaklara, güzelim radyoya, kitap sayfalarına düşülmüş notlara, plaklara ve eski fotoğraflara bir daha dalıp gitmekte fayda görüyorum.



45'likler, Nazım'ın Kendi Sesinden Şiirler

Sergi, 22 Mart'a kadar Yapı Kredi Kültür Merkezi, Sermet Çiftler Salonu'nda.

Oyuncaklar-2

http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=244960

2 yorum:

dino dedi ki...

ben sevim burak ve abidin dino'yu da gezmiş ve çok fena duygulanmıştım.
bunda da öyle olacak sanırım basından sergiyi takip ettiğim kadarıyla.
bir de, açılışlar sadece içki içmek içindir. o grup da zaten onun için gelmektedir. boy pos göstermeye.

Ezgi dedi ki...

Evet, açılışlar ne içindir biliyorum. Ondandır ki sergilerin sondan bir önceki günleri benimdir.

Kişisel eşyalar, şöylece karalanıveren notlar, eski fotoğraflar...Kime ait olurlarsa olsunlar "görme" isteği uyandırırlar bende.

Belki bir el ilanını, gidilmiş bir konserin afişini ya da saman kağıt tiyatro biletini saklamam bundandır.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons