10 Ocak 2008 Perşembe

Piyano Fısıltıları

IMG_0070-1

Ben Eskişehir'deyken uykuya dalmadan önce bilgisayarımdaki Itunes programını açar ve bu programın çok güzel bir özelliği olan radyo kanallarından o günkü ruh halime uygun birini seçip açık bırakır ve öylece uyurdum. Bu bazen bir blues yayını yapan bir radyo istasyonu olurdu, bazen de klasik müzik. Sonra bir gün hangi radyo kanalını seçip dinleyeceğimi bulmak için kurcalarken yalnızca piyanistler tarafından icra edilen eserlere yer verilen bağımsız bir internet radyosu olan Solo Piano Radio' ya denk geldim, uzun bir zaman boyunca uykularımda bana eşlik etti.


Bu gece, kaç zamandır yapmadığım bir şeyi yaptım ve eski günlerdeki gibi ITunes'u açıp el alışkanlığı ile Solo Piano Radio' yu bulup "çal" düğmesine bastım.



Not: Solo Piano Radio'yu Itunes'un Radio bölümünden, Classical kategorisi altında bulup dinleyebilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons