27 Temmuz 2009 Pazartesi

Biz Madonna'nın İstanbul'da Konser Verebilme İhtimalini Sevdik...

Madonna benim için bu hallerinde kaldı...

İstanbul, sabahtan bu yana bir haberle çalkalanıyor. Efenim, neymiş, Madonna denen çiroz 5 Eylül'de Olimpiyat stadında konser verecekmiş. Tabi böyle haberler her sene bu zamanlar pıtrak gibi yayılır. Sonunda da asparagas olduğunu anlar, totomuzun üzerine oturur ve dünya gözüyle göremeden Madonna'nın ölmemesi için dua etmeye devam ederiz.


Yalnızca bir saat içinde üç arkadaşım "bilir kişi" sıfatıyla konu hakkındaki görüşlerimi almak için aradı / mesaj attı. "Olaya temkinli yaklaştığımı, en kısa sürede bilgi vereceğimi" söyleyerek telefonu kapattım. Sonra da içimden hepsine sövüp saydım, zira hastayım, ölüyorum desem, sabahın köründe böyle şuursuzca aramazlar.



Bu denli tacize uğradıktan sonra tabi ki boş duramazdım. Hemen Medyum Perihan'ı arayarak haberin doğruluğunu araştırdım. Kendisi bana henüz İngilizce bilen cin çalıştıramadığını, sigorta primlerinin yüksek olduğunu söyledi ve ekledi: "Yine de çağa ayak uydurmak için iki haber cinimi hızlandırılmış dil kursuna yolladım. İngilizce öğrendikten sonra kendilerini astral seyahatle Madonna'nın yoga seanslarına göndereceğim. En güncel ve doğru haberi bu süre sonunda ilk sana vereceğim. "





Yani bizi takip ederseniz, şimdilik asparagas türünden gözüken bu haberin aslını astarını en doğru ağızdan öğrenmeniz mümkün olacak.





Bizi izleyin anacııım!


3 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Ve fakat arkadaşım, bu Madonna'nın TR'deki ilk konseri olmayacak ki... Girlie Show turnesi kapsamında, 7 Ekim 1993 tarihinde, İnönü Stadyumu'nda izlemiştim ben kendisini! :o)

Anonymous dedi ki...

Ama arkadaşım biz malesef o nesile yetişemedik, o vakitler daha mini mini bir akıllı iki idik...

Ezgi dedi ki...

Ben hatırlıyorum, 10 yaşındaydım ve bit kadar boyuma bakmadan o konsere gideceğim diye tutturmuştum.

Mahalledeki abiler-ablalar anlata anlata bitirememişti.

İşte o gün kendime söz verdim, Madonna ölmeden dünyanın bir yerinde dinleyeceğim kendisini diye. Ama Olimpiyat stadında izlemek istediğimden emin değilim.

Yazıda da belirttiğim gibi Madonna benim için 90'ların başında kaldı, Riot girl olduğu zamanlarda.Şimdiki 50'lik çıtır hallerinden tiksiniyorum.

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons