26 Nisan 2008 Cumartesi

Bozuk Plak


Birkaç gündür Cat Power şarkılarına sardırdığımı gören bir arkadaşımın gece gönderdiği e-posta ile başladım düne. Jukebox albümünü ve Juno filminin soundtrack'ini indirebileceğim linki iliştirmişti mesajının altına. Bir yandan işe gitmek için hazırlanırken, diğer yandan müzikçalarımda nispeten az dinlediğim parçaları silip Cat Power'a yer açtım.



Hiçbir zaman baştan sona sıralı gitmez benim şarkı listelerim. Genellikle bir parçada bütün gün takılı kalır. Bütün gün o şarkı çalar, durur. Diğer takıntılarım gibi, bu konuda da tam bir bozuk plağımdır. Çok sevdiğim bir kitabın çok sevdiğim bir bölümünü defalarca açıp okurum. Ya da bir filmin en sevdiğim sahnesini bütün gün izleyebilirim. Fi tarihinden kalma, artık herkesin unutup gittiği şarkıların insanıyım. (ben gibilere dinozor denoor.)




Dün güzel başlamış, sıkıntılı devam etmiş ve nihayet güzel bitmişti. Bütün gün ve gece Jukebox albümünden Metal Heart adlı şarkıyı dinleyip kaçış planları yaptım.
Türlü ıvır-zıvırdan kalan bir nefeslik zamanlarda iyi oluyor bunlara tutunmak. Yine Eskişehir'e gidesim var mesela. 2-12 Mayıs haftası film festivali zamanı oralarda. Fellini'li, Chaplin'li, Pasolini'li festival bir haftasonu ara vermek için iyi bir bahane doğrusu.

Arkadaş Kıyağı:

Cat Power - Jukebox

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons