4 Kasım 2007 Pazar

Bir Romantik Kedi ve İstanbul Sokaklarından Objeler

yağmur izleyen felicitia

4 yıl önce, İstanbul'un bir sokağından gelip aileye katılan ve yağmur yağarken penceren dışarı bakmayı seven Felicita...

tahta araba

Unkapanı'ndan, bir sokak satıcısından alınan tahta araba...

edith



Her daim çantada yeri olan, sokakta geçirilen zamanlarda dinlenen ve Linda'nın hediyesi olan Edith albümleri...

chick corea

4 Temmuz 2006 yılında, Aya İrini'deki konserden sonra Tania'nın hediye ettiği Chick Corea posteri...


Rebul Lavanta Kolonyası

Ve lavanta şehir İstanbul'un ünlü Lavanta Kolonyası Rebul... Ve bütün bunlara eşlik eden bir The Beatles harikası: "While My Guitar Gently Weeps."






Sahi siz sokaklardan neler topluyorsunuz?

2 yorum:

linda dedi ki...

KEDİ KEDİ KEDİ.
adını 3 kezsöyleyince oda beter böcek gibi çıkıp gelirmi acaba dedim. ama pek düşündüğüm gibi olmadı. çok özlediğim kedimii öpersin benim için. :)

Ezgi dedi ki...

Ben de denedim. Bana da gelmiyor burnu büyük sarı kafa!

Çok şımardı anası, çok...

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons