31 Ekim 2009 Cumartesi

Sonsuz Sokaklar...

Çatılar

Söz konusu şehirde aylaklıksa, bu işi kotarmaya en meraklılar listesinin başını çekerim. Aylaklık ederim etmesine ama elim-gözüm de boş durmaz. Çatılara bakarım, pencerelere bakarım...

Çatılar

Harabe binaların kırık camlarından yıkık duvarlara bakarım...

Kumbaracı Yokuşu'nda Bir Bina
Fotoğraf: Gökşen Çalışkan

Yanınızdan geçerim, yüzünüze bakarım, beni görmez, görseniz de ilgilenmezsiniz. İlgilenip ilgilenmemeniz umurumda değildir. Ben sizin bende yarattığınız "imgenizle" ilgiliyim. Hafızama üzerinizdeki t-shirtte yazan yazıyı kazırım, sizi tanıdığım birine benzetirim, dinlediğiniz müziği, yaşadığınız hayatı, sıkılıp sıkılmadığınızı düşünürüm.



Anarşizm


Siz bilmezsiniz belki ama o gece ettiğim sohbetin konusu olabilirsiniz. Derim ki, "bugün bir adam gördüm, üzerinde harika bir gömlek vardı. Yıllar önce aynı yerde üzerinde Choose Life yazan bir t-shirt giymiş bir adam görmüş, yine böyle peşinden koşmuştum."


Sizi izler, bana bir anlam ifade ediyorsanız cebimdeki "şehir kitabım"a eklerim.

Siz bunu ya farkeder, ya farketmezsiniz. Ya da umursamazsınız.



Ben bir "şehir dedikoducusu"yum.

1 yorum:

Gökşen Asia dedi ki...

3. kare amatör fotoğraf denemelerimden (:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons