27 Haziran 2010 Pazar

Yollara Sizinle Düşmek Güzel

Şenyurt

Son zamanlarda mesafeler kısa ve bilindik olsa da alıp çantamı yollara düşüyorum.Otobüsün camından gökyüzüne dikiyorum gözümü. Akıp giden bulutlara bakıyorum. Yol arkadaşlarımın konuşmalarına kulak kabartıyorum. Ağzına kadar tıka basa dolu çantamdan ruh halime uygun bir albüm çıkarıp müzikçalara koyuyorum. Yollara bu kadar aşinayken, müziğe bu kadar aşıkken, kara kaplı defterimi çıkarıp "bence" en güzel yol albümlerini yazıyorum;


- Bob Dylan / Highway 61 / 1965


- Nina Simone / Nina Simone Sings The Blues / 1967

- The Beatles / Abbey Road / 1969


- Van Morrisson / Moondance / 1970


- Fikret Kızılok / Zaman Zaman / 1983


- Sezen Aksu / Sezen Aksu Söylüyor / 1989


- Sezen Aksu / Işık Doğudan Yükselir / 1993


- Manu Chao / Clandestino / 1998


- Amparanoia / Somos Viento / 2002



- Lhasa De Sela / Living Road / 2003


- Yann Tiersen /
Les Retrouvailles / 2005



- Tom Waits / Real Gone / 2006


- Beirut / Gulag Orkestar / 2006


- Eljuri / En Paz / 2008




- Ane Brun / Changing Of The Seasons / 2008



- Yann Tiersen / Tabarly / 2008





- Olafur Arnalds / And They Have Escaped the Weight of Darkness / 2010




Sizin yol çantanızda hangi albümler var?

Ortala

0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons