20 Haziran 2008 Cuma

Çılgın Termometre

Ne zaman sıcaklığı yanlış gösteren bir termometre görsem aklıma Eskişehir Tren Garı gelir. Bir kış gecesiydi, İstanbul'a gitmek için tren bekliyordum. Kuru ve insanın içine işleyen bir ayaz vardı ve buna rağmen iç salonda değil, inatla dışarıda dikiliyordum. Gözüm dijital termometreye takıldı, + 68 santigrat dereceyi gösteriyordu! Soğuktan takırdayan çenemle gülmeye çalıştım, Eskişehir Garı'nın çılgın termometresinin mantığına göre bizim çoktan öteki dünyayı boylamış, ahiret-ül yargı sürecini atlatmış, ölçülüp biçildikten sonra yediğimiz haltlardan dolayı cehennemi boylamış olmamız gerekirdi. Şundan emindim ki, Eskişehir asla ve asla cehennem denen o melun yer olamazdı. Cehennem olmak için fazla soğuktu yani. Ve fazla güzel.


Sıcakların benim tahammül sınırımın üzerine çıkmaya başladığı bugünlerde İstanbul'u hava sıcaklığını olduğundan fazla gösteren çılgın termometrelerin sarmasını istiyorum ama beyhude... Termometreler doğrucu davut bu şehirde, hepsi sıcaklık neyse onu gösteriyor.

4 yorum:

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

O termometre Fahrenheit cinsinden olmasın canımcım...

Ahahahaha.........

:P

Ezgi dedi ki...

Bi akıllı sendin çünkü Ozan'cım cicim. Fahrenayt felan diil, düpedüz santigratdı.Altmışsekizsantigratderece.

Ezgi dedi ki...

Artı, 68 F, 20 C eder. Kışın diyorum, Eskişehir diyorum, gece diyorum...

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

Aman ne biliyim ben Eskişehir falan.
İç Anadolu işte.

*huh*

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons