2 Ağustos 2006 Çarşamba

Sevgili Yann/ 2 Ağustos İstanbul Konseri

Ne yalan söyleyeyim, sahneden melodiler yayılmaya başladığında "Aaaa, Alt grup mu var yahu, programda da yazmıyordu" diye düşündük. Aslında biraz da bizim beklentilerimizden ve kurduklarımızdan kaynaklı bu şaşkınlığı atınca gördük ki sahnede "orak/çekiç" SSCB T-shirt'ü ile Yann TİERSEN. Severim ben meydan okuyan adamları, Yann da kafasında Amelié soundtrackleri ile gidenlere rağmen - ben de onlardandim, hepsini çalmasa da bazılarını bekledim- sahneden bildiğini okudu. Değişik bir tattı, alışık değildik. Rock versiyonu ile La valse d'amelié'yi, Sur le fil'i çaldı. Arada orkestrayı görebildiğim kadarıyla pozitif bir ilişki kurmuştu dinleyicisiyle. Bu arada Yann demiş ki "too much sitting bad for ass" Üzerime alındım sonradan. Duysaydım, kalkardım minderimden. Fotoğraf çekemedim, kapıda el koydular. İçeride çıkarılan/patlatılan onlarca flasha-ki ben tripod'umu da götürmüştüm flash sevmediğimden- az buçuk kurban gibi hissetsem de kendimi, Zeynep'in fotoğrafları yarama derman oldu, vizörüne sağlık Zeynep... Film gösterimine kalmadık, 41. kez olacaktı izleyişim yoksa, 41 kere maşallah.;) Seval kalabalığa kalmak istemedi, aslında organizasyondan pek memnun kalmadı. Bense Yann’ın hatırına bütün olumsuzlukları sineye çekebilirdim. :)

Organizasyona;

Fotoğraf makinasını engelleyemezsiniz. Yakalayabildiğinizi yakmayın.

Şu et kokusuna bir çare... Vejetaryenleri de düşünün.

Plastik sandalye olmaz... Aile çay bahçesi gibi?

Bilet fiyatları yüksek.

Minibüsçülere; Konser çıkışı diye 2 kat fazla ücret talep etmeniz haksız kazanç.

Yolculara; E, o parayı veren olursa isteyen de olur. Basit iktisat kuralı. Vermeyin. Biz gidişte verdiğimiz 1,5 lirayı verdik. 3 lira değil.

Not: http://ns3288.ovh.net/~tiersen/ Hah, bu da böyle bir ekleme olsun mu? Olsun madem. Yann'ın bazı konser kayıtları. Ekşi Sözlük'te gezinilirken bulundu.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

Yann Tiersen Konserciği

arthouseproduction denen sirketin duzenledigi bu berbat geceyi fazla moralimi bozmadan izledim. Bu kadar yillik hayatimda ben boyle bir seye konser diyemem. Hirsizlar ve dolandiricilar oncelikle biletlerde basladi. Biletixten hizmet bedeli odemek istemedigimiz icin kapida almaya karar vermistik, foto.mak.da getirmek istedigimizi parkormana tel. ederek sorduk.Tabiiki telefondaki hesap nedense parkormana uymadi daha biletleri alirken bu organizasyon sirketi kapida alinan biletlerde de hizmet bedeli odendi ve kisi basi 4 YTL ne hizmetiyse artik ulkemizde hirsizlik artik duzenli oldu ve ben sizi bilgilendirmeye devam ediyorum. Odedik haracimizi bozmadik moralimizi, fotograf makinaları alınmıyormuş elimizde koca foto mak. numaralanip kutuyu konuldu telefonla sormamız bir anlam ifade etmedi flaşsız bir fotoraf makinası yann tierseni ne kadar rahatsız eder o ayrı konu yine ulkemizin gorev bilir elemanları canları pahasına mantık dışı da olsa işlerini yapmış olmanın gönül rahatlığıyla uyumuşlardır artık. Olan yine bize halka oldu Ne de olsa askeri egitimden gectik yillarca siyah önlük, forma derken ezberledik görevlerimizi aramadık mantık verilen hiç bir emirde. Neyse konumuza dönelim. Konser başladı ama başladığı anlaşılmadı bile sanki ön grup rock parçasıyla oyalama sanırsın. Yann nedense lutfen edasiyla soyledi parcaları yarım saat geçmişti ki bisler başladı bu ne ya demeye kalmadan konser konser olmaktan çıktı bisler oldu. Olan 2 senedir bekleyen yann hayranlarına oldu. Berbat bir organizasyondu arthouseproduction ismini duydugum hiç bir etkinliğe katılmıycağım gibi onları şikayet etmek istiyorum. Konserden bir şey anlamamış bir şekilde dışarı çıktık saat daha 23:00 civarlarıydı sarıyer beşiktaş dolmuşuna bindik demez mi 1.5ytl olan fiyatlar kişi başına 3Ytl evet hırsızlar ve fırsatçılar devam ediyordu ülkemin insanları bu hale gelmişti ve dolmuştaki insanlar gıklarını bile çıkarmadan ödemişler bu parayı biz Ezgi ile protesto ettik ve ödemedik. Ertesi sabah işe giderken mahallede yine birinin sol camı patlatılmış gördüğümde bu hırsızların her alanda iş yaptıklarını bu kadar rahat hırsızlık yapabilmenin gücünü ve keyfini keşfetmiş çıkarcı ve fırsatçı insanların varlığını kanıksamış bir toplumun vatandaşı olmayı red ediyorum. yann tiersenin tadına varamadık ama ülke gerçekleri göz!ümüze bir gecede bu kadar sokuldu. Ve işin en ilginç yanı da Yann Tiersen'in t-shirtüydü Sarı-Kırmızı renkte CCCP yazılı orak çekiçli olması. Ne deyim ben daha

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons