9 Ağustos 2006 Çarşamba

Pembe Gomlekli Kitch Cocuk

Simdi efem bugun otobüs bekliyorum işe gitmek için, durakta bi cocuk. ay yok asik olmadim korkmayin*, gomleginin rengi bi hosuma gitti. sekli semali falan, boyle pembe pembe...


sonra efem kendisi onunu bi dondu bi de ne goriim: gomlegin cebi var solda ve cebin uzerinde kocaman bir pati baskisi, beyaz hem de!


amanin pek kitchsin bayim, kimsin kimlerdensin diyesim geldi, demedim terrbiyesiz der, tokat atip pooooooooolis diye bağırır diye...




bugünlerde üzerinize afiyet garip bir rastlantılar silsilesi içerisindeyim. Sabah durakta gördüğüm beyaz patili pembe gömlek sahibi kişiyi akşam dönerken deniz otobüsünde gördüm. Kitch lafımı geri alıyorum, olsa olsa ciks olabilir ama gömlek muhteşem. Nerden aldınız diye de sordum evet, bunu da yaptım. Dedi ki: Yurtdışınan hediye. Yetmedi, lokasyon da verdi: Tayland. Yakın zamanda Tayland'a yolu düşecek arkadaşlarıma duyrulur-ki nasılsa öyle bir arkadaşım yok- ben o gömlekten isterim. isterim de isterim.







*Yahu ben neden korkayım diyen okuyucuya: notum size degil, beni tanıyanlaradır, dengesiz ben aşık olunca dengeleniyorum, kimse çekemiyor beni o halde.

2 yorum:

anyone dedi ki...

ben almadım, annem almış mahalle pazarından;)

Ezgi dedi ki...

eklentimi oku eklentimi...

seni fenerli seni...pazarmış, kimi kandırıyorsun kuzum sen?

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons