3 Ağustos 2008 Pazar

*Mersi





Ben bu sabah Björk'ten dünya gözü ile "Army Of Me, Pagan Poetry, Joga ve de Declare Independence" dinlemenin sarhoşluğu ile uyandım, sokaktaki kedilere mama ve su verdikten sonra hangi Fellini filmini izleyip içimdeki festival fingirdekliğini yatıştırsam diye düşündüm.




Sonra birden Marcello Mastroianni'yi göresim geldi, "Kadınlar Kenti"nde karar kıldım.



Dün akşam dans ediyorum diye üzerime üzerime homurdanan şahsı, "yaaa, neden elbise değiştirmiyor, hala aynı elbiseyle" şeklinde yanındakine dert yanan stil gurusunu, bir de tam önümde konuşlanmış iki - talihsizlik işte - süper sevişgen çifti arkamda bıraktım;


Tatildeyim.



*Sana da mil mersi Björk.

3 yorum:

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

biiiiiiiiiiiiiiiiiiirrr bu videoları kim çekti kim kim kim kim kiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmm???????

ikiiiiiiiiiiiiii video çekerken sanatıma engel olmak için sürekli "yeterrrrrr" diyen kimdi kim kim kim kiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmm????????

üüüüüüüç ve en önemliisiiiii
neden japon halk dansı yaptıgınız videoyu da eklemiyosunuz ezgaanım???

nedennnnnnnnnnn?

konuşulmalı bunlar!!!
ifade özgürlüğü!!!!!
declare independance .d

Ezgi dedi ki...

cevaplar:

biiiiiiiiiiiiir: siz çektiniz monsenyör. videoya tıklamanız halinde sizin çektiğinizi yazdığımı görürdünüz.

ikiiiiiiiiiiiiiiii: bendim. :)

üüüüüüüüüüüüüüüüüç: çok güzel görünüyorum o videoda, nazar değmesin bana diye eklemedim. ayrıca kimi şeyler özel kalmalı. :)

"independance" iyi bir müzika grubu adı olurdu ama independence yazamaman, aldığın 100 üzerinden 90üds puanına yakışmıyor.

reyj your flag.

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

çüjj öyle yazmışım hekket :P

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons