25 Eylül 2008 Perşembe

Filmekimi

"Dikkatini topla Ezgi. Bugün az kalsın bir taksinin altında kalıyordun..."


Bu benim iç sesim. Ciddi durumlarda sıkıntısından çocukça laflar eder ve sıkıntımı azaltır. Ama yukarıdaki cümleyi söylerkenki ses tonunun şaka kaldırmadığını anladım. Ben de derhal silkinip kendime geldim ve hazır henüz hayattayken bir liste yaptım. Ne listesi mi?

Filmekimi.

1. Tıkanma / Choke / Clark Gregg

2. Gomorra / Matteo Garrone

3.Sınıf / Entre Les Murs / Laurent Cantet

4.Zamanın Külleri / Ashes of Time Redux / Wong Kar-wai

5. Daima Mutlu / Happy-Go-Lucky / Mike Leigh

6. Küçük Denizkızı Ponyo / Gake No Ue No Ponyo / Hayao Miyazaki


0 yorum:

Yorum Gönder

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons